Ona Weronika: halo ! Gwiazdy 15 lat temu

poniedziałek, 19 stycznia 2015

halo ! Gwiazdy 15 lat temu

poniedziałek, 19 stycznia 2015
Był rok 2000, ja miałam 12 lat i kochałam się w Enrique Iglesiasie :)
Tak wiem jak to dzisiaj brzmi i wygląda.
Kiedy tylko ujrzałam reklamę, albo usłyszałam powiedziałam tacie, że ma mi kupić Halo ! i koniec kropka.
Bo tam będzie Enrique i plakat, dzisiaj patrząc na tą gazetę śmieję się i nie mogę sobie nadziwić, nie mogę też jej wyrzucić ;). Dzisiaj tego magazynu już nie ma, ale to był chyba pierwszy taki o gwiazdach ?


Jeśli jeszcze wam mało, to mam dokładkę moja miłość prawdopodobnie zaczęła się od kasety magnetofonowej. Enrique, którą dostałam od wuja razem z jak to się nazywało ? walkman sony. Mój wuja był kierowcą autobusu zwykle wycieczek i ktoś kiedyś zostawił ten walkman z kasetą w autobusie.


Ostatnio na fb powstały fajne fanpage Stare zdjęcia Polskich celebrytów albo kolejny w retro stylu klik.

Wracając do magazynów z gwiazdami, macie takie perełki w domu ? A może dzisiaj też kupujecie takie magazyny ? Mi wystarczy raz dziennie rzut okiem na pudelek.pl i wiem prawie wszystko, oczywiście wiem że większość to pic na wodę fotomontaż.

Przypominam o moim zestawieniu blogów Gwiazd i Celebrytów, dzisiaj dodałam 2 nowe klik.

7 komentarzy:

  1. Mistrzostwo! ;D Ciekawe czy w końcu znalazł kobietę tak dobrą ,,jak jego matka'' ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadałam za gościem i dziewczyny mnie palcami wytykały hehe, wolałam Britney :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nieźle że masz jeszcze taka starą gazetę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cie.. nie znam tej gazety, bo w 2000 roku miałam 9 lat :D ale w 2001 kupiłam moje pierwsze Bravo. Do dzisiaj je mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja jestem taka szalona i trzymam stare gazety :)

      Usuń
  5. ja też go lubiłam i nie tylko jego :) jak byłam nastolatką szalałam na punkcie kilku artystów hihi :) pamiętam Bravo, plakaty na ścianie ;) hihi to były czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, też się w nim kochałam ;D Ja kupowałam Bravo, więc no, byłam fajna. Teraz jak widzę tą gazetę na półce w sklepach to śmiac mi się chce. W sumie to wszystkie takie "skarby" wyrzuciłam.
    Pozdrawiam i zapraszam http://sorenjabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...