Ona Weronika: 3 filmy i 3 książki

czwartek, 26 lutego 2015

3 filmy i 3 książki

czwartek, 26 lutego 2015
Jestem chyba jedną z nielicznych osób, które jeszcze nie widziały ekranizacji "50 twarzy Greya" ;).
Ale zbytnio się tym nie martwię, bo czytając miałam swój własny obraz bohaterów.
Jak większość jestem wzrokowcem i lubię widzieć miejsca i ludzi, a także ich historię, niestety w przypadku ekranizacji, autor książki zwykle nie ma za dużo do powiedzenia.
Czasami zdarza się jednak tak, że na podstawie bestsellerów powstają naprawdę dobre filmy, które długo się pamięta.

plakaty z filmweb.pl


Dzisiaj chciałam wam pokazać moje top 3, zwykle najpierw czytam a później oglądam, ale tak było tylko w przypadku "Życie Pi". Za to "Kwiat Pustyni" i "Pachnidło" przeczytałam zachwycona filmami, nie mogłam się od nich oderwać i na długo zapamiętałam, a później szybko pobiegłam do biblioteki po książki.

Moje recenzje :
Pachnidło klik.
Życie Pi klik.
Kwiat Pustyni klik.

Macie swoje ulubione filmy na podstawie książek ? Dajcie znać w komentarzu.

PS. teraz czytam "Gwiazd naszych wina", a w weekend obejrzę film.


2 komentarze:

  1. ja również nie widziałam i chyba nie chcę zobaczyć tego filmu, jakoś nie rozumiem wszechobecnego "łał" dla tego filmu... zresztą nie mnie oceniać ;)

    "Życie Pi" jeden z najfajniejszych filmów jakie widziałam... mam go nawet w 3d i często do niego wracamy całą rodzinką...
    Niestety "Pachnidła" i "Kwiatu pustyni" nie widziałam... za to mam e-booka "Pachnidła" i zabiorę się jak tylko ukończę dwie rozpoczęte książki...

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam Dumę i uprzedzenie i Annę Kareninę, a potem atakowałam filmy :D

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...