Ona Weronika: Magazyn "Olivia" kiedyś i dziś

wtorek, 3 lutego 2015

Magazyn "Olivia" kiedyś i dziś

wtorek, 3 lutego 2015
Domowe archiwum nadal jest czytane i podziwiane, postanowiłam że tak jak w przypadku mojego odkrycia Przyjaciółki, pokaże też jak zmieniły się inne magazyny. Prawie każda z nas kupiła kiedyś magazyn dla kobiet, czasami zdarza się tak, jak w przypadku wyżej wspomnianej, że gazetę czytała twoja babcia, mama i ty. Jaka będzie przyszłość magazynów papierowych tego nie wie nikt. Ja kupuje je teraz tylko na potrzeby tworzenia tych postów. Dlatego że wszystko co oferuje magazyn znajduje w internecie, czytając blogi.
olivia



Kiedy wczoraj stanęłam przed półką z magazynami, długo się zastanawiałam nad wyborem, ale to chyba intuicja, że wybrałam Olivię i mam w domu pierwszy numer tego magazynu, który ukazał się w lutym 1998 roku.

Przemówił do mnie też tytuł "Zimowa pielęgnacja włosów", tak jak wcześniej wspominałam niestety nic nowego się nie dowiedziałam. Jak przystało na włosomaniaczkę, o włosach wiem już prawie wszystko, a wiedzę czerpię z książki i bloga Anwen oraz od Natalii z bloga Blondhaircare.

Zachęciły mnie również przepisy na pizzę, bo uwielbiam kuchnię włoską.

Olivia ma 17 lat, a pierwszy numer został wydany w lutym, a nie styczniu 1998 roku. Jak widać na załączonym zdjęciu logo i format nadal się nie zmieniły. Magazyn należy do grupy Bauer, wg danych czytelnicy Olivii są w wieku od 15 do 44 lat.

Co się zmieniło ? Liczba stron kiedyś 132, dziś 148, a także nagrody w krzyżówce :) kiedyś samochód, dziś 900 zł, tablet i zestaw kosmetyki i torebka. Olivia pozytywnie zaskakuje również pod względem ilości reklam, nie licząc artykułów sponsorowanych, ich liczba jest bardzo mała.

Kupujecie i czytacie Olivię, a może wolicie Claudię ?

PS. w komentarzu możecie podpowiedzieć mi, który magazyn mam kupić następny i porównać z archiwalnym numerem.

2 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...