Ona Weronika: Tikka Masala, kurczak, kuskus i "Podróż na sto stóp"

czwartek, 12 lutego 2015

Tikka Masala, kurczak, kuskus i "Podróż na sto stóp"

czwartek, 12 lutego 2015
Zapraszam was na kolejny smaczny i tym razem lekko ostry wpis z wykorzystaniem sosu Patak's.
Jak wspominałam w poprzednim wpisie klik, lubię łagodne smaki i nie lubię papryki. Sosy Patak's na szczęście nie zawierają papryki, są za to bardzo kremowe i bez konserwantów.
Zobacz moją propozycję podania pysznego sosu, kup i wygraj film (promocja do końca lutego).


Na każdym z sosów znajdziesz oznaczenie 3 papryczek chili, ich zamalowanie informuje o ostrości.
Pierwszy sos Butter Chicken miał 1 papryczkę, a Tikka Masala już 2, co zdecydowanie czuł mój język :).
W składzie : pomidory, śmietanka, jogurt, cebula, puree pomidorowe, z imbiru i czosnku, suszona papryczka chili, nasiona kolendry, pieprz, sól, kminek, suszona cebula, sok z cytryny, cukier, wyciąg z papryki. Jedyny słaby składnik to modyfikowana skrobia kukurydziana. 

Przygotowanie jak w poprzednim przepisie jest dziecinnie proste, potrzebujesz świeże piersi z kurczaka (najczęściej wyszukiwane piersi w wyszukiwarce :)). Mężczyźni szukają cycków.

Kroisz wg uznania, zalewasz pyszną kaszę kuskus wrzątkiem i czekasz 5 minut, w tym czasie smażysz kurczaka, (żadnych przypraw !) wszystkie przyprawy w sosie. Wlewasz sos na patelnię i dusisz 15 minut. Wykładasz i jesz.

Włączamy (ulubione słowo wszystkich Polaków) dowolny film, ja wybrałam kolejny smaczny z kuchnią prosto z Indii. Podróż na sto stóp klik, niestety nie mogę nic więcej o nim powiedzieć, bo jestem w trakcie oglądania, ale książkę na pewno przeczytam.

Smacznego ! Koniecznie kliknij na zblogowanych zainspiruj się przepisami na idealny wieczór od innych blogerów. Możesz też zagłosować na mój przepis, nie musisz się logować, ale możesz ;).


zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...