Ona Weronika: BingoSpa test kosmetyków i prezent

czwartek, 23 kwietnia 2015

BingoSpa test kosmetyków i prezent

czwartek, 23 kwietnia 2015
O współpracy na blogach pisały już m.in. moje ulubione blogerki Kosmetyczna Hedonistka i Olfaktoria.
Korzysta z niej wiele blogerek, skorzystałam i ja, wybrałam dla siebie i dla jednej z was kosmetyki ze sklepu BingoSpa.
Wiele Pań i blogerek było oburzonych ich kampanią reklamową (pamiętacie ?) dla mnie liczy się skład i efekt. Muszę się przyznać, że jeszcze nie miałam okazji ich używać więc tym bardziej możecie się spodziewać szczerej recenzji, a moja alergiczna skóra twarzy zaraz wykryje alergen. (oby nie !).

kosmetyki BingoSpa

Jak na prawdziwą włosomaniaczkę przystało wybrałam najlepszą maskę z ich oferty wg dziewczyn z wizaż.pl. 30 osób i kilkadziesiąt innych nie może się mylić. Dzisiaj użyje jej po raz pierwszy więc trzymajcie kciuki, żeby moje włosy się z nią polubiły.

Raz w tygodniu lubię sobie wysmarować buźkę szarym, czarnym lub zielonym kolorem ;).
Wybór padł na maskę błotną i nowość maskę algową klik.

Żebym nie była taką złą blogerką i miała tylko darmoszkę, czy tzw. #darylosu dla siebie, pomyślałam że fajnie gdyby jedna z czytelniczek testowała ze mną tą maseczkę algową i za 2 miesiące opisała swoje wrażenia.

Uwaga !
Chcesz testować maseczkę algową razem ze mną ? Napisz w komentarzu dlaczego ty ?
Masz czas do 30 kwietnia, a zaraz po weekendzie majowym wyślę na mój koszt na terenie Polski, maseczkę dla Ciebie.

PS. Fajnie żebyś mnie lubiła lub obserwowała, bo jak wygrasz to nie będziesz wiedziała :)

Znacie, lubicie, a może macie swoje hity to też napiszcie .

1 komentarz:

  1. Hej :-) z miłą chęcią przetestuję razem z tobą maseczke uwielbiam dbaćo siebie, studiuję kosmetologie i szukam kosmetyków odpowiednich dla mnie które zostaną ze mną na dłużej :-) pozdrawiam Gosia Gosiulka Małgorzata z fb :-)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...