Ona Weronika: Magiczna gumka do włosów invisi bobble (podróbka)

środa, 15 kwietnia 2015

Magiczna gumka do włosów invisi bobble (podróbka)

środa, 15 kwietnia 2015
Sama nie wiem dlaczego tak długo czekałam, żeby kupić tą magiczną gumkę. 
Dlaczego magiczna i co w niej jest takiego fajnego ?

gumka invisi bobble

Wyobraź sobie, że ta gumka praktycznie nigdy nie powinna spaść z twoich włosów. 
Jeszcze lepiej ona dopasowuje się do twoich włosów i zmienia kształt, tak jak na załączonym foto.
Ja jestem zachwycona, teraz spokojnie mogę nosić wysoko spiętego kucyka, robić różne koczki, zawijasy i inne cuda z moimi włosami.
Śpię spokojnie, bo mam włosy związane wysoko właśnie tą gumką.
Gumka nie ciągnie i nie wyrywa włosów, co często się zdarzało przy zwykłych gumkach, chociaż takich z metalowym łączeniem nie używałam już dawno.

Dlaczego kupiłam podróbkę ? Bo jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać ?
Oryginalna gumka kosztuje ok. 5 zł w zestawie 3 sztuki trochę taniej.
Na allegro cena od 0,80-1 zł za sztukę. Ja kupiłam od tego sprzedawcy klik.

Oryginalną gumkę też miałam na włosach i dla mnie nie ma żadnej różnicy.

Testowałyście te gumki na swoich włosach. 
Jak wrażenia, a może takie gumki wam się nie podobają ?

PS. Kiedyś dawno temu pisałam o podróbce szczotki do włosów TT klik, nadal ją mam i używam, jest cały czas w tym samym stanie.

5 komentarzy:

  1. Ja mam tez podróbkę i spisuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowałaś mnie tą gumką :) wcześniej o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wiele o tych gumkach i to same superlatywy, zainteresowałaś mnie. Muszę się za nimi rozejrzeć koniecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pierwsze słyszę o takiej gumce, ale po Twoim opisie wydaje się być super wynalazkiem. Chyba będę musiała sama w taką zainwestować, bo zwykłe są średnio wystarczające. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja myślałam, że w wiecie o niej, a tu niespodzianka :) Stacjonarnie oryginalne gumki można kupić w dobrych sklepach z artykułami do włosów, drogeriach i Hebe.

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...