Ona Weronika: Yankee Candle cała prawda o woskach i świecach

czwartek, 9 kwietnia 2015

Yankee Candle cała prawda o woskach i świecach

czwartek, 9 kwietnia 2015
Cały świat oszalał na ich punkcie, ja też uległam i postanowiłam sprawdzić czy są warte swojej ceny.
Skusiła mnie do tego oferta sklepu goodies.pl i darmowa wysyłka z okazji 1 kwietnia.
Zapachów jest tak dużo, że miałam problem żeby wybrać jakiś dla siebie. Spokojnie sklep przygotował prosty przewodnik tutaj. Jeśli to wam nie pomoże, to może moja recenzja was przekona lub zniechęci do Yankee Candle.

sklep goodies.pl



Sklep dostaje ogromnego plusa już na starcie, otwierasz kopertę którą wypełnia zapach świec i wosku. Ale to nic za chwilę czeka cię mała niespodzianka i wyciągasz cukierki ;). Przypomnij sobie czy kiedykolwiek dostałeś w prezencie od jakiegoś sprzedawcy cukierki ? Bo ja dostałam pierwszy raz. Jako nowa klientka dostałam też rabat na kolejne zakupy.

Jaki zapach ? Jak już wspomniałam wybór jest ogromny klik, ale wiedziałam że muszę kupić zapach Clean Cotton klik, zapach świeżego prania, kto go nie lubi ? Ja uwielbiam.
Tylko problem w tym, że wosku nie było w magazynie, więc kupiłam świecę która na stronie nazywana jest samplerem.

Zapach jest dokładnie taki jak sobie wyobrażałam, pachnie proszkiem do prania i świeżością, niestety nie jest tak intensywny jak ten z wosku. Jeśli będę miała jeszcze możliwość to kupię wosk o tym zapachu.

Sampler ma też tą wadę, że pali się jak każda świeca i potrzebny jest podstawek lub tak jak w moim przypadku słoiczek Wosk ze świecy się rozlewa i u mnie sampler nie wypalił się do końca.

świeca yankee candle

Moim zdaniem 10 zł to zdecydowanie za dużo, nawet za dobrej jakości świecę zapachową.

Czas na wosk, ten wypada zdecydowanie lepiej, postanowiłam, że wybiorę zapach waniliowy padło na miód i wanilię klik. Zapach wanilii kojarzy się zawsze dobrze i słodko. Ten jest bardzo intensywny, słodki a podczas długiego czasu palenia i dużej ilości wosku nawet duszący.

wosk yankee candle

Niestety żeby spróbować wosków, musisz posiadać kominek i zwykłe podgrzewacze. Mój kominek jest już bardzo stary i zużyty. Okopcony i pobrudzony od olejków do aromaterapii, do tego stopnia, że nie można go domyć. Koniecznie muszę kupić sobie jakiś nowy właśnie podejrzałam te na allegro i jestem zaskoczona kształtem i ceną.
Cena zwykłych podgrzewaczy to ok. 8 zł za 50 sztuk. Cena jednego wosku Yankee Candle ok.7 zł.

Wosk starcza na bardzo długo, bo wystarczy skruszyć odrobinę, a już po chwili, zapach "paruje" i unosi się w powietrzu. Co mnie zaskoczyło, że wosk nie ulatnia się całkowicie i jak cały aromat z niego uleci, to trzeba go wylać, albo dosypać/dołożyć nową porcję.

Podsumowując. Zdecydowanie lepiej kupić kominek, podgrzewacze i wosk, niż świecę.

Znacie, lubicie Yankee Candle, a może uważacie, że szkoda na nie pieniędzy ?.
Ja nie żałuję i chętnie jeszcze wypróbuje woski. Jeśli macie swój ulubiony zapach to koniecznie napiszcie.

PS. Przypominam, że codziennie jestem na instagram.com/onaweronika/


6 komentarzy:

  1. Ja do dziś nie miałam żadnego wosku,a tu taka niespodzianka,przyjaciółka przyleciała z Anglii i kupiła mi 2 woski.Strasznie się cieszę,że mogę je wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sobie zapalić kominek z woskiem lub świeczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cały czas zamierzam kupić i jakoś ciągle jest mi nie po drodze...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze kupuję świeczki,ale po Twoim poście chyba skuszę się na wypróbowanie wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię i używam YC, natomiast staram się nie robić tego codziennie, raczej okazyjnie. Woski niestety nie są naturalne i nie powinno ich się palić przez dłuższy czas. O wiele przyjemniej korzysta mi się z olejków eterycznych, niektóre nawet wykazują właściwości prozdrowotne! Najbardziej lubię lawendowy, mandarynkowy i z drzewa herbacianego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz już wypatrzyłam na allegro jakieś Polskie woski i chyba je przetestuje, a olejku z drzewa herbacianego też używam zwłaszcza gdy mam katar i jestem przeziębiona, lawenda też piękna.

      Usuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...