Ona Weronika: Jojo Moyes "Razem będzie lepiej"

wtorek, 26 maja 2015

Jojo Moyes "Razem będzie lepiej"

wtorek, 26 maja 2015
Mało jest zagranicznych książek, które chce przeczytać, bo gdzieś tam ich autorka jest popularna.
To nic nie znaczy w Polsce popularna jest Grochola, Szwaja a nawet Michalak ma swoich odbiorców a przecież nie do każdego trafia jej styl i język. Tak samo bywa z książkami tłumaczonymi. Inne życie, czas i miejsce, ale może czasami warto przeczytać i nie oceniać książki po okładce ? Tutaj akurat bardzo mi się spodobała i to właśnie przeważyło, że chciałam ją otrzymać do recenzji i przeczytać.



Podobnie jak bohaterka książki jestem optymistką i od jakiegoś czasu nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Jak każdy miewam złe dni i spadek formy ale zawsze szybko przypominam sobie po co żyje.  Jess jest twardą babką, mamą zdolnej córeczki i trudnego syna, a do tego wszystkiego ojciec jej dzieci postanowił od nich odejść. Jess ledwo wiąże koniec z końcem i na każdym kroku pakuje się w tarapaty. Pracuje na dwa etaty i robi wszystko żeby jej dzieci i pies były szczęśliwe. Czasami nawet rzeczy niezgodne z prawem.

Czas akcji niby krótki, bo po obszernym wprowadzeniu kolejne wydarzenia toczą się w 3 dni, które dla całej rodzinki i jednego obcego mężczyzny będą niezapomniane do końca życia.
Czy razem będzie lepiej i wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie ?

Powieść oceniam na czwórkę, bo wszystko co dobre zaczęło się tak w połowie, a bardzo długi wstęp o niczym był nudny.

PS. to że jestem recenzentką wydawnictwa Znak nie ma wpływu na moją ocenę.

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...