Ona Weronika: Ona jest #AmbasadorkaLPM

czwartek, 7 maja 2015

Ona jest #AmbasadorkaLPM

czwartek, 7 maja 2015
Jak to się stało ? Przyznaję się bez bicia, że coś tam o tych żelach słyszałam, ale jakoś nie przyszło mi do głowy żeby je sobie powąchać czy kupić. Któregoś dnia wyświetliła mi się informacja na fb tzw. post sponsorowany LePetitMarseillaisPolska, zostań naszą ambasadorką. Dwa razy nie trzeba mi powtarzać żebym wzięła udział w jakimś konkursie, bo tak to już jest, że jak gram to często też wygrywam.

Zasady były bardzo proste zarejestruj się na stronie ambasadorkalpm.pl i później wypełnij ankietę oraz czekaj na tajemniczą przesyłkę.


Jak widać na fb Le Petit ambasadorkami zostały Panie w różnym wieku, ale też kilka blogerek, to co robisz nie ma dla nich znaczenia masz dobrze się bawić, a dodatkowo jeszcze obdarować swoje koleżanki.
Bo każda Ambasadorka otrzymała ten sam zestaw i po 20 próbek żelu i mleczka do ciała.


 Zadanie było następujące załóż opaskę na oczy, powąchaj i odgadnij zapach.
Dodam tylko że zawsze marzyłam o takim gadżecie, kto wie może mi się przyda :).

Cytryna i werbena to nowy zapach żeli pod prysznic, moim zdaniem jest doskonały na wiosnę i lato, orzeźwiający i świeży. Pachnie nim cała łazienka i ja też trochę. Mieszają się tu zapach słodki i gorzki, ale przede wszystkim cytrusowy. 
Wielka butla 400 ml jest bardzo poręczna i wygodna w użytkowaniu, a ta druga jeszcze większa 650 ml to żel pod prysznic i płyn do kąpieli w jednym o zapachu pomarańczy i grejpfruta.


Na odwrocie każdej karty jest hasło : #czekamnanowakampanielpm dla nowych osób, które się zarejestrują na stronie ambasadorkalpm.pl. Myślę że nie ma na co czekać dziewczyny, ta akcja pokazuje, że dla chcącego nic trudnego. Tyle zadowolonych ambasadorek i duża promocja dla marki, inne już powinny brać się do roboty.

Dla Ambasadorek przygotowano również konkurs fotograficzny w którym biorę udział (bo dlaczego nie ;)), kto chce i może niech klika lubię to ! tutaj. Dziękuje.

Znacie lubicie te żele ? A może też jesteście Ambasadorkami. ?


2 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...