Ona Weronika: Modowe trendy z bonprix - stylizacja casual

niedziela, 28 czerwca 2015

Modowe trendy z bonprix - stylizacja casual

niedziela, 28 czerwca 2015
Moda, trendy, a co to takiego ? 
Kompletnie nie znam się na modzie, wiem co z czym i dlaczego, znam też kilka trików jak się ubrać, a nie przebrać i to mi w zupełności wystarczy.
Nie kupuje ubrań i dodatków, bo coś jest modne, od jakiegoś czasu zaczynam podglądać simplicite.pl i  sposób Kasi na szafę minimalistki. Ciekawą ofertę posiada też styledoctor.pl, osobistą stylistkę znajdziecie prawie w każdym większym mieście.
Obecnie ze względu na moją nową pracę zmieniam swoją garderobę na prostą i elegancką (stylizacja do pracy bonprix)
Zresztą ja od zawsze ubierałam się wygodnie, a nie modnie.

stylizacja modowa na lato bonprix


Tak też powstała stylizacja, którą widzicie. Lekka, letnia i przyjemna, a także taka moja.

Zawiera podstawowe elementy garderoby, a wszystko modne, ładne i dostępne na bonprix.pl.

Nieśmiertelne jasne jeansy o modnym kroju, t-shirt z modnym śmiesznym podwójnym nadrukiem, oraz modna bluza ciepła i wygodna w stylu boyfriend.

Czy trampki/tenisówki wyjdą kiedyś z mody ? Nie ! to bardzo wygodny element garderoby bez którego nie wyobrażam sobie wiosny i lata. Białe trampki mają tylko jedną wadę -szybki się brudzą :).

Brązowa torebka jest idealna i pasuje do prawie każdej letniej casualowej stylizacji, piękny krój i wzór który przypomina skórę idealną. To zdecydowanie torebka, którą chciałabym mieć w swojej szafie.

Zegarek to nie tylko funkcjonalny gadżet, to także modny element letniej stylizacji zwłaszcza taki w kwiatki, a na drugi nadgarstek zestaw bransoletek, bo jedna to za mało ;).

To jest właśnie mój styl, kiedy nie muszę wyglądać elegancko, a mogę czuć się/wyglądać i być piękna. :)


zBLOGowani.pl
Wpis powstał na potrzeby akcji w serwisie zblogowani.pl i bierze udział w konkursie. 
Spodobała Ci się moja stylizacja ? Oddaj głos, nie musisz się logować.

6 komentarzy:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...