Ona Weronika: Projekt trnd.pl i zalando.pl

piątek, 12 czerwca 2015

Projekt trnd.pl i zalando.pl

piątek, 12 czerwca 2015
Mam przyjemność uczestniczyć razem z innymi 5 tysiącami dziewczyn w projekcie na wielką skalę.
Każda z nas otrzymała bon o wartości 100 zł do realizacji w sklepie zalando.pl oraz 25 kuponów ze zniżką 20 % (tylko dla nowych klientów). 75 kuponów dla znajomych moich znajomych :) o wartości 15 %.


                                   Jak widać zawartość pudełka nie tylko mnie ciekawiła :)

Czy jestem gotowa ? 
Też mi pytanie zamówienie złożyłam w sklepie szybko i bez problemu, a paczka była u mnie już po długim weekendzie.
Zalando.pl pierwsza myśl tam musi być drogo, skoro tak reklamują i taka akcja i na co ja wydam to 100 zł.Jak się okazuje nie taki diabeł straszny jak go malują, sklep nie tylko jest estetycznie i funkcjonalnie zaprojektowany, to do tego wysyłka i zwrot jest naprawdę darmowy. Dużo filtrów i ułatwione wyszukiwanie, kilka opcji płatności, żeby było śmieszniej wybrałam płatność przy odbiorze i kurierowi zapłaciłam 5 zł z groszami, tyle wyniosły moje pierwsze zakupy w sklepie po odjęciu bonu rabatowego.
Jestem bardzo zadowolona z zakupów, a takie internetowe to dla mnie relaks, bo nigdzie nie muszę wychodzić, czekać w kolejkach i się denerwować.
Wróćmy do tego pięknego kartonu który spodobał się kici, łatwo się go otwiera i w tym samym kartonie odsyła niepasujący towar, bo karton posiada jeszcze jedną taśmę klejącą. Masz też gotową nalepkę do zwrotu, logujesz się na swoje konto zamawiasz kuriera i już ;).


Ceny na zalando zaczynają się w granicach 40 zł, mi wpadły w oko sandałki i sukienka.
Od razu ustawiłam sobie suwaki z opcją do 100 zł i rozmiarem 34, a także kolorem, wybór nadal był ogromny.
Bardzo lekkie, materiał niemal identyczny jak skóra naturalna, proste i piękne i tylko 54 zł. klik

Mała czarna klasyczna sukienka, bo wstyd się przyznać jeszcze takiej nie miałam klik, moje zdjęcie się nie udało, zdecydowanie polecam zobaczyć na stronie.

Gotowi na zakupy w zalando.pl ? 
Dla 5 osób mam kod 20 % i 3x15 %, bez limitu kwoty zakupów do wykorzystania do 12.07.2015 r. (miesiąc czasu na decyzje).  
Napisz do mnie na weronikaona@gmail.com lub zostaw e-mai w komentarzu.
Kod z kuponu zniżkowego prześlę drogą elektroniczna (e-mail), warunek musisz wypełnić krótką ankietę.


Tak wyglądała przesyłka od trnd.com/pl/ chcesz brać udział w kolejnych projektach, zarejestruj się już dzisiaj, kolejna akcja to test soczewek kontaktowych, ja nie skorzystam, bo nie potrzebuję.

PS. znacie zalando.pl, a może nie lubicie zakupów przez internet ?
Podobał ci się wpis ? Zostaw komentarz, kliknij lubię to na fb i udostępnij znajomym.

7 komentarzy:

  1. h ihi - ja też zamówiłam buciki :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się dostałam do akcji ale zrezygnowałam z braku czasu, fajne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sporo nas się dostało, że aż kodów nie ma komu wręczyć :)

      Usuń
  3. Ja zamówiłam sobie torebkę :) A kicia na zdjęciu urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale straszna rozrabiaka z niej, a propos zakupów to też myślałam o torebce :)

      Usuń
  4. Mogę dostać kod na -20%?:-)
    kamil.sz88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...