Ona Weronika: Rossmann, Rival de Loop, Clean & Care najlepszy tonik pielęgnacyjny do twarzy

wtorek, 2 czerwca 2015

Rossmann, Rival de Loop, Clean & Care najlepszy tonik pielęgnacyjny do twarzy

wtorek, 2 czerwca 2015
Znalezienie swojego ideału nie tylko w kosmetykach wcale nie jest takie łatwe ;). Ja znalazłam i nawet nie wiecie jak się cieszę, że tak dobry i tani tonik jest dostępny w każdym Rossmanie, albo można go kupić przez internet klik. W promocji 3,50 zł, normalnie 4,50 zł, a z rabatem -40% 2,70 zł szał :).

Rossmann, Rival de Loop, Clean & Care najlepszy tonik pielęgnacyjny do twarzy


Tonik może mało znany ale bardzo lubiany i wysoko w ocenie wizażanek na KWC, sama muszę mu wystawić ocenę, żeby podnieść średnią tego cuda. Wiem, że wiele z was używa płynu micelarnego, też próbowałam, ale zdecydowanie ten tonik to jest mój hit !.

Mogę pisać o nim same ochy i achy, bo jest doskonały ma prosty skład i 4 najlepsze składniki na początku listy. Idealny dla skóry wrażliwej i alergicznej, bez alkoholu i zapachu o delikatnie różowym kolorze, w połączeniu z moimi ulubionymi płatkami kosmetycznymi Cleanic tworzy duet idealny w codziennej pielęgnacji twarzy rano i wieczorem.

Rossmann, Rival de Loop, Clean & Care najlepszy tonik pielęgnacyjny do twarzy

Znacie, lubicie ? Co jest hitem waszej codziennej pielęgnacji ?

PS. Zapraszam na mój Instagram tam tworzę prawie codziennie  instagram.com/onaweronika
do miłego :*

1 komentarz:

  1. Nie znam, nie miałam, ale tonik wyczerpałam i na 100% skuszę się na ten, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...