Ona Weronika: Trendy modowe na lato 2015 z bonprix - Stylizacja do pracy

piątek, 5 czerwca 2015

Trendy modowe na lato 2015 z bonprix - Stylizacja do pracy

piątek, 5 czerwca 2015
Dziś pobawię się w blogerkę modową, bo kulinarnie było ostatnio bardzo dużo, ale spokojnie już mam w ogródku truskawki ;). 
Do sporządzenia mojego pierwszego kolażu ze stylizacją zachęciła mnie akcja na stronie zblogowani.pl, która ma na celu promocję marki bonprix. Znanej chyba wszystkim odzieży katalogowej.

Dlaczego tak elegancko i czarno-biało ?
Dostałam nową pracę recepcjonistki i chociaż nie mam sztywnego mundurka, to w białej koszuli człowiek od razu inaczej wygląda :). Do kompletu chciałabym jeszcze wygrać ten piękny rower, ale jak wygram bon na ubrania to kupię spodnie i koszulę.

Do stylizacji wybrałam:
Uwaga ! zamierzam stworzyć jeszcze 2 stylizacje, bo oferta bonprix.pl jest całkiem fajna, a nagroda atrakcyjna. 


zBLOGowani.pl

Jak wam się podoba ? 
Przypominam, że można mnie obserwować na instagramie i lubić na facebooku ;).

2 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...