Ona Weronika: Wakacje marzeń z traveloppa. Rzym

czwartek, 18 czerwca 2015

Wakacje marzeń z traveloppa. Rzym

czwartek, 18 czerwca 2015
Jadę do Włoch, tak jak stoję, a tak na poważnie to zabieram mapę, telefon i portfel.
Resztę rzeczy mogę zobaczyć, kupić i mieć w innym czasie. O podróży do Italii marzę od bardzo dawna, bo zakochałam się w nich już w gimnazjum. Była wtedy moda na koszulki, bluzy itp. z nazwami najpopularniejszych Państw i to wtedy oszalałam na punkcie Włoch, i od tej pory zbieram i czytam wszystko co chociaż troszkę z Włochami ma wspólnego.

Do opisania podróży moich marzeń zachęciła mnie ponownie akcja w serwisie zblogowani.pl
Fundatorem nagród, czyli vochera na podróż marzeń jest portal traveloppa.com, bardzo fajny i ułatwiający wybór hotelu czy miejsca podróży, a wybór jest ogromny, bo dziś marzenia i podróże nie mają granic ;).

Jak już wiecie, nie ważne z kim, jak i po co, ja i tak muszę pojechać do Włoch. Czuję że to może być moje miejsce, to nic że nie znam języka włoskiego, nigdy nie byłam poza granicami kraju i nie leciałam samolotem.

Marzenia są po to żeby je spełniać, ja małymi krokami codziennie to robię m.in. biorąc udział w konkursach i zwiększając swoje szanse na wygraną. Będę to zawsze powtarzać, żeby wygrać trzeba grać.

Wstępnie wybrałam sobie idealną datę na podróż z traveloppa.com, od 1 września do 8, chyba miałam jakieś przeczucie, bo dobrze trafiłam i to podczas mojego pobytu odbywać się będzie GP Włoch czyli moja ulubiona i ukochana F1. Włosi kochają ten sport, a marka Ferrari to ich dobro narodowe, równą miłością jak nie większą darzą piłkę nożną i gotowi się pozabijać, jeśli ulubiona drużyna nie wygra.

Hotel czy miejsce gdzie będę spała tak naprawdę nie ma dla mnie większego znaczenia, ma być czysto i w miarę komfortowo, oraz blisko do centrum. Bo to właśnie na ulicach Rzymu zamierzam spędzać najwięcej czasu. Chciałabym też spróbować wszystkich lokalnych specjałów, zjeść prawdziwe włoskie lody i napić się dobrej kawy.

Dużo mogłabym tutaj jeszcze opowiadać, a może na placu Św. Piotra albo w pobliżu bazyliki czy domu Św. Anny spotkam samego papieża ? Kto wie ;).

Opowiadać mi tu szybko jaka jest wasza podróż marzeń, a może byliście w słonecznej Italii ?
Dodam jeszcze, że ty też możesz brać udział w konkursie, wystarczy się zarejestrować na zblogowni.pl i nie trzeba mieć bloga.

zBLOGowani.pl

1 komentarz:

  1. ja zakochałam się w Hawajach i Wyspie Wielkanocnej tylko na razie nie mogę nigdzie jechać xp
    zapraszam też do mnie bubblefucxx.blogspot.com
    zapraszam też do wspólnej obserwacji na pewno do cb bd zaglądać
    UniCorn xxx

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...