Ona Weronika: Katarzyna Miller "Bez cukru, proszę"

środa, 5 sierpnia 2015

Katarzyna Miller "Bez cukru, proszę"

środa, 5 sierpnia 2015
Lubię czytać nie od dziś, książki lekkie i zabawne, szczególnie Polskie. Wywiad rzeka i biografia lub autobiografia to nadal na naszym rynku nowości, które nie wiadomo jak oceniać. Książki celebryty raczej na pewno nie kupię, może przeczytam, ale gwarancji nie daję. Książki napisane przez blogerów, to zupełnie inna bajka. 
Bez cukru, proszę otrzymałam od wydawnictwa Znak w zamian za recenzję. 
Pomyślałam dlaczego nie, znam Panią Kasię z telewizji, jestem ciekawa co ma do powiedzenia i przekazania najpopularniejsza/najbardziej znana psychoterapeutka w kraju.


Wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy kilka dni temu odkryłam, że Pani Kasia już trochę tych książek napisała klik. Piszę również regularnie felietony np. do Zwierciadła klik, prowadzi warsztaty w całej Polsce i jest fajną, aktywną babką, która nie boi się życia, a nawet śmierci.


Po przeczytaniu Bez cukru, proszę mam ochotę na więcej i jeśli nie będzie książek Pani Kasi w bibliotece, to kupię sobie poradnik "Nie bój się życia" dostępny w Biedronce.

Wiem, że nie każdy lubi czytać tego typu książki, bo powiesz a co mnie obchodzi życie innych mam swoje.
Pani Kasia w książce niczego nie ukrywa jest szczera do bólu, prawdziwa, dowcipna i taka normalna.
Czytasz i myślisz ja też nie jestem doskonała, może tak jak Pani Kasia nauczę się z tym żyć, zaakceptuje swoje wady, a może zmienię coś w swoim życiu, bo jak nie teraz to kiedy.

PS. Tą oraz poprzednie dwie książki klikklik przekażę jutro do mojej małej wiejskiej biblioteki i już zabieram się za kolejną otrzymaną do recenzji ,,Świat na żółto..."

2 komentarze:

  1. Lubię Panią Kasię - mam jej książki - (tej akurat nie) lubię jej felietony w Zwierciadle :) Świetna zamiana recenzja za książkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo to jest lektura dla mnie!!! :) Dzięki!
    Od siebie polecam Ci książkę "Zatrzymać dzień" - tam również znalazłam wiele cennych wskazówek odnośnie zdrowej diety i dużooo dużo motywacji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...