Ona Weronika: Ewa Chodakowska Skalpel II

wtorek, 28 maja 2013

Ewa Chodakowska Skalpel II

wtorek, 28 maja 2013
Uwielbiam od pierwszego ćwiczenia :)
Zdecydowanie lepszy od poprzedniego, ale nr 1 też lubię.

Skalpel II to 30 minut w tym 3 zestawy ćwiczeń, każde powtarzane x 3.

Zmęczenie i satysfakcja odczuwalne, głęboki oddech i napięty brzuch to lubię.

Zegar pomaga przy ćwiczeniach.

A krzesło to doskonałe urozmaicenie i wsparcie.

Moje ulubione ćwiczenia, to przysiady i skręcane brzuszki, wszystkie ćwiczenia nie obciążają kręgosłupa, jedyne czego nie lubię to pompki, ale wtedy robię rowerek ;), wstawanie na jednej nodze też nie należy do prostych ale warto.


Odczuwalne wsparcie Ewy :)
,,nie zostawiaj mnie...''
,,tego programu się nie ogląda...''

Skalpel II znajduje się na autorskiej płycie Ewy ja kupiłam ją w salonie Esotiq (bielizna) za 25 zł, w większych galeriach handlowych. Dostępne również przez internet na stronie Ewy i Facebook.

PS. to ja zabieram się za ćwiczenia... a Ty ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...