Ona Weronika: Bitwa o dom i OBI

niedziela, 10 listopada 2013

Bitwa o dom i OBI

niedziela, 10 listopada 2013


Jestem fanką programu od pierwszego odcinka, może dlatego, że lubię urządzać i projektować.
Nie wiem czy pamiętacie taka grę jak Sims, jeszcze kilka lat temu lubiłam w nią grać, ale najprzyjemniejsze było budowanie i urządzanie :).



 Gdybym tylko miała możliwości i odpowiednią ilość pieniędzy ciągle bym coś zmieniała.
Muszę jednak przyznać, że poprzednia edycja miała lepszy poziom, myślę nawet czy nie wziąć udziału w kolejnej edycji jeśli taka będzie ?
A teraz wypełniam formularz konkursowy na stronie bitwaodom.tvn.pl

Ostatnio w moje ręce wpadł magazyn Sztuka dekoracji Obi (na stojaku w Empiku).



Wywiad z Tomaszem, jurorem Bitwy o Dom


Nowoczesne farby strukturalne


 Ale to te, tablicowa i magnetyczna, to coś co chciałabym mieć na ścianie


 Naklejki, szablony i fototapety, pamiętacie, w Bitwie o dom użył jej w swojej łazience Wojtek


O ile te szklane lampy stołowe mi się podobają, to te lampki, których użyły ,,Tygryski'' ;), są co najmniej dziwne i ta cena 500 zł ?!


W OBI jest mnóstwo wzorów i kolorów tapet i dywanów. 
Spodobał mi się także pomysł przeniesienia tapety ze ściany na obraz :).

Plus za pokazanie w magazynie cen, bo to ułatwia planowanie, a co za tym idzie zakupy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...