Ona Weronika: Balea - kosmetyki z niemieckiej drogerii DM

czwartek, 1 sierpnia 2013

Balea - kosmetyki z niemieckiej drogerii DM

czwartek, 1 sierpnia 2013
Kiedy jedziesz na wycieczkę, albo znajomi jadą do pracy lub Pan/Pani na bazarku ma kosmetyki z Niemiec, warto się skusić, bo kosztują śmiesznie mało, a pięknie pachną.

Ja już w tamtym roku zrobiłam listę co chcę mieć z drogerii DM, mam nadzieje, że podobnie jak Rossmann zawita do naszego kraju :).

W tamtym roku padło na odżywki do włosów Balea (niebieska i pomarańczowa) i Alverde, ale te drugie jakoś nie służą moim wysoko porowatym włosom, a konsystencje mają gęstą prawie jak krem do rąk.


Podobne do dostępnych w Rossmanie kosmetyków Alterra, chętnie się wymienię na inne kosmetyki do włosów. Kosztują 2,25 euro.

Co kupić ? Pomaga mi jak zawsze opinia innych na KWC.
Jak ktoś zna język niemiecki to odsyłam do strony DM klik, drogeria jest też w Czechach, bo Anwen nam o tym pisała.


W tym roku wybrałam i już się nie mogę doczekać testowania :)
  • Balea- szampon jagodowy, boski zapach jak balonowa guma do żucia :) 0,65 centów, 300 ml. (w tamtym roku miałam malinowy)
  • Balea- odżywka do włosów, 0,65 centów, 300 ml
  • Balea- żel do golenia, 1,35 euro, 150 ml
  • Balea- peeling do ciała limonkowo-maślankowy :), 1,45 euro, 200 ml
Podobno świetne są też żele pod prysznic, ale ja wolę peelingi i kostkę Dove do mycia.

Kosmetyki bywają też dostępne na allegro.

Miałyście coś, a może polecacie coś nowego, do mojej kolejnej listy :) ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...