Ona Weronika: Dove kostka myjąca

środa, 27 lutego 2013

Dove kostka myjąca

środa, 27 lutego 2013
To marka której nie trzeba reklamować.
Kostka myjąca to nie mydło, to połączenie kostki myjącej i 1/4 kremu nawilżającego.
Polecana przez dermatologów do codziennej pielęgnacji.
Jakiś czas temu biorąc udział w konkursie zorganizowanym na Facebooku udało mi się wygrać zestaw kostek myjących Dove.

(nie wiem czy kostek miało być 3 czy 4 , ale być może zostałam okradziona na Poczcie, bo koperta wyglądała na odklejoną, mimo tego nie zgłosiłam tego nigdzie.)
Uwielbiam te kostki zarówno tę oryginalną, jak i ogórkową, a teraz mam okazję wypróbować tą z masłem shea i wanilią.
Zalety:
  • zapach (pachnie nawet w pudełku)
  • wygodny kształt
  • łatwo się pieni i jest kremowe
  • nawilża, jeśli ktoś ma skórę naturalną nie potrzebuje już dodatkowego nawilżenia
  • uniwersalne, może być stosowane do całego ciała
  • 100 g
  •  Kosmetyk Wszech Czasów
Wady:
  • brak
  • może poza ceną bo ta od 2,5 zł wzwyż, najtaniej w Tesco i Rossmann w pakietach 2 i 4 sztuki.

A Ty, używasz, lubisz kosmetyki Dove ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...