Ona Weronika: 3 sprawdzonych sprzedawców na allegro w kategorii odzież i obuwie

wtorek, 14 lipca 2015

3 sprawdzonych sprzedawców na allegro w kategorii odzież i obuwie

wtorek, 14 lipca 2015
Uwielbiam zakupy jak prawie każda kobieta, ale gdy nie mam na nie czasu i ochoty, siadam sobie wygodnie lub nawet leżąc na kanapie, kupuję to na co mam ochotę. 
Sprawdziłam aplikację allegro na telefon i polecam.
Pierwszą rzeczą jaką kupiłam na allegro była sukienka na studniówkę, było to jakieś 7 lat temu. Od tej pory kupuję i sprzedaje (jak sprzedawać na allegro) w tym serwisie regularnie.




Jak dobrze pewnie wiesz dzisiaj prawie każdy towar na naszym rynku pochodzi z Chin. Z jakością jest różnie, z opisem aukcji i zdjęciami również. Ale ja znalazłam sprawdzonych i uczciwych sprzedawców od których kupuję odzież i obuwie bardzo dobrej jakości i w niskich cenach.
Przykład ta narzutka klik w chińskim sklepie kosztuje minimum 35 zł i już 7 zł w kieszeni, a w u chińczyka można przymierzyć ;).


To zdecydowanie najlepszy sprzedawca z modnym i dobrej jakości towarem w niskich cenach.
Na allegro darmowa wysyłka przy zamówieniu 150 zł. W nowym sklepie wysyłkowym ifriko.pl już przy zamówieniu 50 zł i to właśnie tam kupiłam ostatnio 2 kolejne narzutki i 2 spódniczki, a gratis dostałam bransoletkę.


Kolejny sklep z bardzo tanią i dobrej jakości odzieżą oraz obuwiem. Plusem są realne zdjęcia towaru, bardzo szybka wysyłka. Darmowa przy zakupach minimum 150 zł, ale i na to mam sposób, bo kupuję razem z sąsiadką i zawsze przekroczymy nasz limit :).


Sklep w sprzedaży ma tylko obuwie, ale w bardzo atrakcyjnych cenach, trampki od 7,99 zł, czółenka, botki i każde inne obuwie. Minusem jest brak darmowej wysyłki, coś za coś my sprzedajemy buty w hurtowych cenach ty płacisz za wysyłkę. Uwaga butoholiczki nie klikajcie w link, bo przepadniecie, ja mam upatrzone minimum 3 pary.

Inne sklepy online w których zrobiłam zakupy w ostatnim miesiącu to zalando.pl oraz ebutik.pl.
Dodam że warto dodać każdy sklep do ulubionych, polubić fanpage, żeby już nigdy nie przegapić ekstra okazji.

PS. Macie swoje ulubione sklepy online ? Śmiało piszcie w komentarzu.

Do miłego :)

10 komentarzy:

  1. Na pewno zobaczę co można kupić u polecanych przez Ciebie dostawców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że często dokonuję zakupów w sieci to nie mam swoich ulubionych sprzedawców..

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie, bardzo często w ostatnim czasie zamawiam rzeczy właśnie przez internet. Jednak dotychczas nie znalazłam fajnego strony z biżuterią. dlatego pomyślałąm, że ejst to dobry pomysł na biznes:) Chciałabym założyć sklep internetowy. Jednak nie mam żadnego producenta, który zaopatrywałby mój sklep. Szukając różnych ofert natrafiłam na https://aleo.com/pl/firmy/ubrania-obuwie-galanteria-bizuteria/galanteria-akcesoria-i-dodatki stronę gzie można znalazłam różne oferty dystrybutorów. Czy ktoś z Was korzystał z tej strony?
    Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. W wyborze odzieży zaufałem InTrend, znają się na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo czesto do swoich ulubionych takich sprzedawców, mam pewność wtedy że coś przyjdzie mi i w dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie ja jakiś ulubionych sprzedawców nie mam, gdyż zmawiam za każdym razem całkiem różne rzeczy. Na pewno mogę każdemu polecić przeczytanie artykułu https://www.sendit.pl/blog/czym-jest-allegro-smart-oraz-jak-z-niego-skorzystac jeśli chcemy wiedzieć, czym jest Allegro Smart.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię polecenia innych osób, bo dzięki temu wiem, na jakąś jakość usług najlepiej stawiać. Jeśli i Wam zależy tylko i wyłącznie na sprawdzonych usługach. Rynek jest naprawdę duży i na pewno trafiają się różnego rodzaju propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. OO dzięki. Będę wiedzieć na kogo zwracać uwagę na Allegro.

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...