Ona Weronika: Hybryda

czwartek, 23 lipca 2015

Hybryda

czwartek, 23 lipca 2015
Kiedy jeszcze nie była modna znałam to pojęcie tylko z genetyki. 
Dziś nie ma kobiety, która nie słyszała o manicure hybrydowym, albo widziała go u koleżanki, na blogu czy w internecie.
Dłonie to nasza wizytówka, prawie codziennie podajesz ją komuś na przywitanie (mężczyźni szczególnie), warto żeby były zadbane i jeśli tylko praca i okazja pozwala pomalowane. Oczywiście nie mam nic przeciwko naturalnym i zadbanym paznokciom.

hybryda odrost

Ja na manicure hybrydowy zdecydowałam się ze względu na nową pracę, wygodę i jakość wykonania.

Tak jak pewnie większość z was zazwyczaj malowałam paznokcie lakierem za max 4 zł kupionym w drogerii lub na bazarze, bo stwierdziłam, że nie ma sensu kupować droższych, skoro już na drugi dzień czy po 3 dniach lakier się ścierał lub odpryskiwał.

Pierwszą hybrydę zrobiłam z ciekawości ile u mnie wytrzyma. Efekt zaskoczył mnie na tyle, że zrobiłam to drugi i trzeci raz. Pisząc zrobiłam, mam na myśli kosmetyczka mi zrobiła, po tych trzech razach mogę powiedzieć co myślę i czuje ;).

5 powodów dla których powinnaś zrobić hybrydę
  • niezniszczalna, ale w tym jest też minus nie zmyjesz jej zwykłym zmywaczem
  • trwała, intensywny kolor, zero odprysków przez 2-3 tygodnie (foto 3 odrost po 2 tygodniach)
  • elegancka
  • możesz ją pomalować dowolnym kolorem i trochę ukryć odrost
  • wszyscy będą ci jej zazdrościć :) nawet mężczyźni zwracają uwagę
Ile to kosztuje i jak długo trwa ta przyjemność ?

Teraz specjalnie wybrałam inną kosmetyczkę, żeby mieć porównanie.
Hybrydę w kolorze beżowym i neonowy róż wykonała moja znajoma kosmetyczka Kasia. 30 zł
Ostatnie zdjęcie i ta którą mam obecnie w kolorze miętowym wykonała Paulina. 40 zł
Obie kosmetyczki użyły lakierów tej samej firmy Moolon PRO.
Technika i sposób wykonania może drastycznie się nie różniły, ale do Pauliny już nie wrócę, nie tylko ze względu na różnicę w cenie.
Manicure u Kasi jest bardzo dobrze wykonany, żeby nie powiedzieć perfekcyjnie, bo zdarzyło się, że za mocno wycięła mi skórkę wokół paznokcia, ale to można przeżyć.
Paulina ma tylko 1 lampę, Kasia 2 lampy dzięki czemu zabieg trwa szybciej, a może mi się tak wydaje ?
Zwykle jest to 1,5 godziny. Paulina chwaliła się, że dba o czystość poza ręcznikiem jednorazowym, pozostałe przyrządy były używane. Kasia otwiera zawsze przy mnie zdezynfekowane narzędzia, obie miały rękawiczki. Paulina nałożyła, aż 3 warstw lakieru ! przez co moim zdaniem zalała pojedyncze paznokcie od spodu, maznęła też skórki lakierem, na dwóch trzech paznokciach widoczne z bliska "bąbelki". 
Kasia nakłada 2 warstwy i to zdecydowanie wystarczy.
To tyle tego zawiłego podsumowania.

Jeszcze raz szczerze polecam, a jakie są wasze doświadczenia  z hybrydą i kosmetyczkami ?


Fotograf ze mnie marny, ale chwalę się nową szczotką za 5 zł tym razem mniejsza wersja (podróbka) kupiona na allegro. Tylko zobaczcie jak kiedyś zaprezentowała swoją hybrydę Segritta, to właśnie wtedy pierwszy raz się o tym manicure dowiedziałam.

18 komentarzy:

  1. Jestem uczącą się kosmetyczką i hybrydy uczę się robić sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie bedziemy miały okazje pogadać ☺na ten i inne tematy.

      Usuń
  2. Kuszą hybrydy z każdej strony. Chętnie zaopatrzyłabym się we własny zestaw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie niszczą paznokci? Chętnie bym sobie zrobiła takie cudo na wyjazd, ale ledwo co doprowadziłam je do porządku i trochę się obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mocne i zdrowe paznokcie, a do tego szybko rosną. Samo usuniecie jest dość drastyczne, bo aż trzeba zeskrobywać i do tego ten aceton.

      Usuń
    2. więc to zdecydowanie nie dla mnie, a szkoda :( ja mam słabe paznokcie, wystarczy, że trochę je zaniedbam, a od razu się rozdwajają i łamią...

      Usuń
  4. Moja przyjaciółka kupiła sobie lampę do hybryd, i póki co zbieram się już od dłuższego czasu żeby mi zrobiła hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w ten weekend będę pierwszy raz robić hybrydy, mam nadzieję że się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w planach kupić sobie lampę i cały zestaw do robienia pazurków hybrydowych, ale jakoś szkoda mi moich "zapasów" lakierowych. Teraz postanowiłam, że kupię sobie ten zestaw, ale dopiero gdy wykończę moje zwykłe lakiery. ;) Zostało mi jeszcze 15 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie hybryda zupełnie się nie sprawdza, zrobiłam dwa razy i po każdym z nich musiałam czekać aż płytka paznokcia zupełnie odrosnie, zniszczenia były nie do pokonania żadnym sposobem. Przy zdejmowaniu hybrydy tak jakby wyszarpywano mi fragmenty paznokcia. Okropność. :((( Nie polecam nikomu. PS. już nie piłuje się paznokci w łopatki, tylko w migdałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad lakierami hybrydowymi, nawet zaglądałam za całym zestawem, aby go zamówić, ale jakoś jeszcze się waham. W sumie taki zabieg u kosmetyczki nie jest drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamówiłam sobie zestaw z Semilac i teraz tylko czekam do gwiazdki ;)

    http://domareamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, że nawet mężczyźni zwracają uwagę na paznokcie hybrydowe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd nauczyłam się robić hybrydę w domu, nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez zrobionych paznokci.
    ------------------------------------------------
    https://serwis-tir-niemcy.pl/mobilny-serwis-tir-lipsk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor miętowy wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...