Ona Weronika: Bielenda: termoaktywny koncentrat Antycellulit

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Bielenda: termoaktywny koncentrat Antycellulit

poniedziałek, 15 kwietnia 2013
Produkt otrzymałam do testowania już  bardzo dawno temu od www.ofeminin.pl/klub-ekspertek
Testowałam przez tydzień, żeby napisać opinię i odłożyłam go, teraz wróciłam do niego po prostu żeby go zużyć a nie wyrzucać.

Bielenda wymyśliła sobie serię Pomarańczowa skórka.



Obiecując wiele, a tak naprawdę kosmetyk nie robi nic. Tylko raz po gorącym prysznicu odczuwałam ,,delikatne rozgrzanie'' po nałożeniu na brzuch, które producent obiecuje.


Gdyby zapach był naturalny i rzeczywiście pomarańczowy to mogłabym mu wybaczyć.
Konsystencja kremowo żelowa, niestety nie do końca się wchłania i lepi się.


Cellulitu nie posiadam, więc nie wiem jak kosmetyk spisywałby się na udach, ja stosuje tylko podczas wykonywania ćwiczeń głównie na brzuch.

 Podsumowując

Wady
  • zapach dziwny
  • nie wchłania się
  • nie rozgrzewa
Zalety

  • hmm może to że nie musiałam za niego płacić ;) znam lepsze np. marki Eveline  
  • wygodne otwieranie
  • opinie ma dobre KWC
  • cena ok.15 zł /175 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...