Ona Weronika: Total fitness: Ewa Chodakowska i Shape

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Total fitness: Ewa Chodakowska i Shape

poniedziałek, 29 kwietnia 2013
Ja już mam, a Ty ?
Najnowszy numer Shape z treningiem Ewy Chodakowskiej,  skierowany dla klubów fitness.

Cytrynowa karimata 5 zł, magazyn z płytą 14 zł.



 W środku książeczka z Ewą i przyjaciółkami promują markę adidas.


Zrobiłam to, no dobra trochę oszukiwałam, ale jest ok, spocisz się i rozgrzejesz na pewno.

Program składa się z 5 zestawów,2 różnych ćwiczeń, a każde wykonuje się 3 razy.
Pomiędzy nimi 60 sekund na marsz.


Na koniec coś na poprawę humoru :)
Jest ci smutno, jest ci źle z Chodakowską poćwicz sobie ;).
Uwielbiam te endorfiny.

PS. to nie jest mój pierwszy trening z Ewą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...