Ona Weronika: Moccia Federico ,,Trzy metry nad niebem''

czwartek, 2 maja 2013

Moccia Federico ,,Trzy metry nad niebem''

czwartek, 2 maja 2013
Federico Moccia klik
kolejny mężczyzna, który pięknie pisze i do tego jest Włochem.


Książka o której długo myśli się po przeczytaniu, poruszająca, wzruszająca.
Ja najpierw oglądałam film, ale było to może ok. rok temu i w niczym mi to nie przeszkodziło, a jeszcze bardziej zaciekawiło i zachęciło do przeczytania.

Czyta się jak scenariusz tego filmu, jedyne co się nie zgadza, to to że główna bohaterka w filmie jest brunetką, a w książce blondynką, a jeszcze imię czy ksywka głównego bohatera się nie zgadza, ale to szczegół.

To jest coś niesamowitego, ile agresji może mieć w sobie człowiek i do czego jest zdolny, jak bardzo można kogoś skrzywdzić, a zarazem kochać. 
Jest przyjaźń, miłość, rodzina i samo życia, które czasami jest niesprawiedliwe.
Wszystko dzieje się w mojej ulubionej Italii, tyle emocji, zwrotów akcji i niestety nie do końca szczęśliwe zakończenie. 
Gdzieś nawet przeczytałam, że to współczesna historia Romea i Julii.



A dalsze losy bohaterów w kolejnej książce ,,Tylko Ciebie chcę'', oczywiście film też już oglądałam, ale na pewno przeczytam.

Powieść skierowana do nastolatek, ale myślę że przeczytać ją może każdy. Polecam.

Wydawnictwo Muza 2012. 335 stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...