Ona Weronika: Nivea : odżywcze mleczko do ciała

wtorek, 21 maja 2013

Nivea : odżywcze mleczko do ciała

wtorek, 21 maja 2013
Jak dawno ja go nie miałam, ostatnio pamiętam tą butelkę 3 od końca i to jeszcze przywiezioną z Niemiec.



A teraz mam przyjemność posiadania mleczka w nowej butelce, a to dzięki konkursowi w którym mleczko Nivea otrzymało aż 1000 osób w tym ja :), a 5 kobiet zostało ambasadorkami marki Nivea.

Konkursy, okazje i inne ciekawostki na www.facebook.com

Czy naprawdę nic poza butelką się nie zmieniło ?


 + Hydra IQ (długotrwały efekt głębokiego nawilżenia)

Kształt lepszy i bardziej poręczny od poprzednich kanciastych, jedyne ale to klips zamykający pod skosem, który ciężko się otwiera.


  • Konsystencja (myślę że nawet odrobinę gęstsza), 
  • Kolor i zapach bez zmian, przyjemny typowy dla Nivea, 
  • Po aplikacji lekki film, świecenie na skórze, które z czasem znika.

Co ja tu będę więcej pisać skoro Nivea to marka, której nie trzeba polecać i reklamować, to jakość i tradycja znana od lat.

Opinie KWC i KWC

1 komentarz:

  1. Wczoraj kupilam sobie to mleczko i juz jestem z niego zadowolona. Ja rowniez mam duzy sentyment to klasycznego Nivea i chyba dlatego po jakims czasie i tak zawsze poracam do niego. Bardzo lubie zapach mleczka i uczucie delikatnej skory po uzyciu. Ladnie sie rozprowadza i wchlania. Podoba mi sie nowe opakowanie. A co najwazniejsze, to wcale nie podraznia mojej skory :) Pozdrawiam! (zapraszam do mnie http://basiamonika83.blogspot.mx )

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...