Ona Weronika: Avon : Scrub do ciała wanilia

sobota, 4 maja 2013

Avon : Scrub do ciała wanilia

sobota, 4 maja 2013
 Uwielbiam za słodki zapach, wygładzenie i cenę oczywiście w promocji :).
Już wspominałam, że jeśli coś kupuje marki Avon, to jest to seria naturals.
Ten produkt nabyłam akurat przypadkowo, ale jestem pozytywnie zaskoczona.



Scrub (ang. szorować ) nigdy nie miałam tego typu kosmetyków, do tej pory znałam tylko peeling, a ten kosmetyk jest znacznie łagodniejszy, no i ten kuszący zapach, nie dziwię się, że na opakowaniu producent napisał ostrzeżenie: to nie jest produkt spożywczy. Bo pachnie nieziemsko jak budyń lub krem waniliowy.


Wypróbuj aromatyczne połączenie wyciągu z owocu wanilii z masłem shea, proteinami mleka i witaminą E w scrubie do ciała.
Działanie: Złuszcza i zarazem oczyszcza. Pozostawia skórę miękką, gładką i odświeżoną.
Sposób użycia: Masuj delikatnie kolistymi ruchami całe ciało, w szczególności miejsca suche i szorstkie, jak łokcie, stopy i kolana. Dokładnie spłucz. Możesz stosować 2-3 razy w tygodniu.
Opis ze strony www.pl.avon.com



Zalety 
  • zapach do zjedzenia
  • delikatna konsystencja (drobinki jak kasza manna)
  • odczuwalne wygładzenie skóry
  • wygodna tuba z zatrzaskiem
  • pojemność 200 ml
  • cena 9 zł w promocji
  • KWC 
Wady
  • mało wydajny
  • nie pieni się 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...