Ona Weronika: Torcik borówkowy

piątek, 31 maja 2013

Torcik borówkowy

piątek, 31 maja 2013
W zamrażarce borówki, w szafce kolorowe galaretki marki Wodzisław do kupienia w Kauflandzie, biszkopt z połowy składników z tego przepisu i gotowe pyszny torcik borówkowy. Taki sam lub jeszcze lepszy możesz wykonać z innymi owocami, mmm truskawki :)
Jak ja lubię eksperymentować :)

Składniki
  • biszkopt z połowy składników
  • ewentualnie kilka podłużnych biszkoptów
  • 500 g borówek świeżych lub mrożonych (ja miałam niecałe litrowe pudełko po lodach niestety nie jestem w stanie powiedzieć ile ważyły)
  • 2 galaretki fioletowe
  • 2 bite śmietany w proszku
  • 300 ml mleka
Jak ja to zrobiłam

Upiekłam biszkopt w tortownicy, następnie przekroiłam na 2 krążki, a że środek mi się nie podobał to wycięłam i włożyłam tam podłużne biszkopty, nasączyłam wodą z cytryną.

Borówki zmiksowałam w garnku przy użyciu blendera, następnie zagotowałam i wsypałam jedną galaretkę, mieszałam do rozpuszczenia i czekałam, aż stężeje.

W misce ubiłam 2 śnieżki z 300 ml mleka i dodawałam tężejącą masę borówkową, wykładam na pierwszy biszkoptowy krążek połowę masy, przykrywam drugim i kolejna porcja masy, zalewam przygotowaną wcześniej tężejącą galaretką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...