Ona Weronika: Schmitt Eric-Emmanuel ,,Historie miłosne''

niedziela, 2 czerwca 2013

Schmitt Eric-Emmanuel ,,Historie miłosne''

niedziela, 2 czerwca 2013
Na tego autora trafiłam przypadkowo, ale dobrze się stało, bo czyta się doskonale i nigdy nie jest nudno.
To drugi po Paulo Coelho, albo nawet pierwszy mistrz emocji i przeżyć, uczuć i zagadek, ludzki umysł nie jest mu obcy.

Chociaż  twórczość Coelho poznałam pierwszą i przeczytałam już wszystko wydane w Polsce, to na Schmitta mam większą ochotę, ale też nie przeczytałam jeszcze wszystkiego :).

Autor ma ładną stronę www schmitt.pl

Moja przygoda zaczęła się od Oskar i pani Róża, którą poleciła mi koleżanka, to nawet jest podobno lektura, piękna wzruszająca historia, aż szkoda że tak krótka.

Zachęcona przeczytałam też Trucicielkę, Małe zbrodnie małżeńskie i Kiedy byłem dziełem sztuki. Takie tylko były dostępne w bibliotece.

Aż tu któregoś razu w Tesco w koszu z wyprzedażami wzięłam do ręki małą książeczkę, skojarzyłam autora, a później oszołomiła mnie jej cena 1,50 zł, bo ktoś potraktował ją jako blok rysunkowy i przeszła :)

Jest to jakieś wyjątkowe wydanie,wydawnictwo Znak, bo zebrane są to opowiadania autora, a nazwano je Historie Miłosne.




Każda ta historia jest niesamowita, a po jej przeczytaniu chce się więcej, nie każda też ma szczęśliwe zakończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...