Ona Weronika: Truskawki ♥

niedziela, 16 czerwca 2013

Truskawki ♥

niedziela, 16 czerwca 2013
Kocham truskawki ♥, a z truskawkowych rzeczy to najlepsze są truskawki, nikt nie jest w stanie odtworzyć tego smaku, ot przecież to sama natura.

Zwariowałam , oszalałam, ale uległam dopiero w środę kiedy kupiłam 200 g na ulicy za 1 zł, były po 5 zł za 1 kg i zrobiłam makaron spaghetti z truskawkami, wolę truskawki z pewnego źródła lub własnego pola.

Wczoraj powędrowałam na pole i przyniosłam ok. kilogram,  truskawek część wykorzystałam do przygotowania torcika truskawkowego, przepis zobaczycie w piątek, a resztę zmiksowałam z mlekiem i piłam wczoraj i dziś, nie ma nic prostszego, mmm już sobie wyobrażam jak by smakowały z lodami.





Już wkrótce zakupię większą ilość truskawek i rozpocznę produkcje domowych dżemów z dużymi kawałkami truskawek :).

A Ty jak lubisz je jeść ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...