Ona Weronika: Polska saga ,,Siostry" Anna Nałęcz

wtorek, 8 kwietnia 2014

Polska saga ,,Siostry" Anna Nałęcz

wtorek, 8 kwietnia 2014
Kiedy pojawiła, się reklama tej Sagi wiedziałam, że ją kupię, ja tam lubię czytać takie historie.
Zwłaszcza jeśli dzieją się bardzo dawno temu i do tego na ziemiach Polskich.
O wcześniejszej sadze i innych tego typu już pisałam tutaj.

Wadą  tego typu książek, jest to, że są tasiemcami i tak jak ta ma 40 tomów, a jej koszt to 350 zł.
Nikogo normalnego na nią nie stać, bo za tą kwotę, kupić można przynajmniej 10 nowości, w tym bestsellerów. Może się mylę i jednak, ktoś w normalnej cenie 10 zł, kupuję te maleńkie tomy ?
Usłyszałam nawet ostatnio, że dawniej w Polsce była największa sprzedaż, książek Harlequin.
Przyznaję się, że przeczytałam kilkanaście tego typu, ale nigdy ich nie kupowałam :).

Wracając do najnowszej sagi ,,Siostry", pierwszy tom nosi tytuł Grzech młodości.


Historia banalna, można by powiedzieć, jest rok 1899, Łagiewniki.
Państwo ma posiadłość, służbę i dwie córki, w tym jedna na wydaniu.
Żeby nie było, że siostry zawsze pałają do siebie miłością.
Jest mężczyzna, a co za tym idzie zazdrość i chęć bycia tą lepszą.
Jedna ma narzeczonego, jest doceniana i faworyzowana, ślub te sprawy, a ta młodsza jakby odsunięta na drugi plan. 
Jest też wątek wróżki i przepowiedni, który ostatecznie się częściowo sprawdza.
Ale żeby tak własną córkę, w dodatku w ciąży, wydziedziczać i posyłać nie wiadomo gdzie ?
Wtedy takie były czasy, dziś wydaje nam się to nieprawdopodobne.

Tom 1 kończy się w momencie, kiedy Anna ,,dostaje" nowe życie.
Co wydarzy się dalej, nie wiem, bo nie kupię, ale moja wyobraźnia już ułożyła, dalszą część tej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...