Ona Weronika: Muffinki nadziane budyniem

piątek, 4 kwietnia 2014

Muffinki nadziane budyniem

piątek, 4 kwietnia 2014
Przyznaję się jestem już, muffinkową maniaczką, uwielbiam i piekę je prawie co tydzień.
Ostatnio nawet kupiłam sobie silikonowe foremki w Lidlu, bo te papierowe nie zawsze chcą się odklejać.
Zobaczymy jak się sprawdzą te silikonowe, razem z cytrynowymi muffinkami.


A teraz pozwólcie, że podzielę się z wami przepisem na muffinki z budyniem z bloga kulinarneprzeboje.
Już dawno miałam na takie ochotę, bo pewnie tak jak ja znacie je z reklamy i sklepów.

Składniki (12 dużych)
  • 350 g mąkipszennej
  • ok. 150 g cukru
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 op. cukru waniliowego
  • 2 jajka
  • 100 ml oleju
  • 200 ml mleka 
  • 1 budyń śmietankowy lub czekoladowy, ugotuj z cukrem ale z 400 ml mleka, czyli trochę gęstszy.
Lekko ostudź i zabierz się za przygotowanie muffinek.
Wymieszaj w osobnym naczyniu składniki suche i tak samo zrób z płynnymi, które dodaj do tych suchych i wymieszaj.

Ciasto nakładaj łyżką do papilotek/foremek, np. 2 łyżki ciasta, 1 budyniu i 1 ciasta.

Piecz 20 minut w 190 *C.


PS. kiedyś piekłam, też muffinki z konfiturą wiśniową.

3 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...