Ona Weronika: Muffinki z konfiturą wiśniową

piątek, 14 lutego 2014

Muffinki z konfiturą wiśniową

piątek, 14 lutego 2014
Chciałam, to mam, a szukałam długo, przepisu z olejem i muffinek nadzianych ;).
Przepis pochodzi z bloga quchniakaroli.pl, ale u mnie efekt jest zupełnie inny, bo użyłam własnoręcznie przygotowanego dżemu z wiśni.
Babeczki nadziane nie tylko pięknie wyglądają, ale też smakują i są jeszcze bardziej wilgotne.




Składniki (12 sztuk)
  • 2 szklanki mąki 
  • 1 łyżka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 3/4 szklanki cukru
  • 2 duże jajka
  • 1 szklanka mleka
  • 6 łyżek oleju lub roztopionego i schłodzonego masła
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego 
  • 12 łyżeczek dżemu lub konfitury
Przygotowanie typowe dla muffinek, osobno wymieszaj suche składniki i dodaj do nich wymieszane mokre, połącz do uzyskania jednolitego ciasta.
Nakładaj do foremek łyżkę ciasta, łyżeczkę dżemu i łyżkę ciasta.
Piecz w 200 *C przez 20 minut.



2 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...