Ona Weronika: Szczoteczka do twarzy z Rossmann

wtorek, 11 lutego 2014

Szczoteczka do twarzy z Rossmann

wtorek, 11 lutego 2014
Tydzień temu pisałam jak wygląda moja pielęgnacja twarzy.
To, że oprócz mycia należy, też wykonywać peeling czy masaż, nie każdy już pamięta.
A ten etap pielęgnacji jest niezbędny, bo skóra żyje, oddycha i się regeneruje, a sama się nie złuszczy.
Ja szczoteczkę do mycia twarzy kupiłam już bardzo dawno temu i używam raz albo dwa razy w tygodniu.



  • dostępna w drogerii Rossmann w dwóch kolorach, bezbarwnym i różowym, dodatkowo zamykana plastikowym dekielkiem. Ja swój zgubiłam, ale już znalazłam ;)
  • szczoteczka jest już lekko porysowana, bo kilka razy upadła, ale mimo tego bardzo dobrze się trzyma
  • jeśli chodzi o twardość, to określiłabym ją średnio-twardą, ja przy mojej delikatnej i wrażliwej twarzy, bardzo delikatnie się nią masuje
  • najczęściej używam z żelem do mycia, po jej użyciu skóra jest dokładnie oczyszczona i gładka
  • na pewno nie nadaje się do codziennego stosowania, chyba, że ktoś jest gruboskórny
  • doskonała jako zamiennik peelingu
  • kosztuje 9 zł w promocji
  • KWC
A ty używasz ?

Słyszałam też o ściereczkach, rękawicach, a nawet gąbeczkach, są też szczoteczki elektryczne.
Kolejny mój zakup to będzie szczotka do mycia i masażu ciała, tylko nie mogę się zdecydować, którą z Rossmanna wybrać ?

Zapomniałam dodać w tekście o pielęgnacji, że nigdy nie wycieram twarzy w ręcznik, zawsze robię to wacikami i tobie też to radzę.
A jeśli lubisz ręcznikiem, to są też jednorazowe, albo małe do twarzy i tylko do tego celu, chyba nie muszę mówić dlaczego.


1 komentarz:

  1. używam, ale swoją kupiłam chyba w hebe i jest mniejsza, z czego bardzo się cieszę bo mogę ją wszędzie zabrać ;) no i oczywiście ma plastikową osłonkę jak Twoja.
    + do tego postu dodałabym jeszcze, że warto po/przed użyciem wyparzyć szczoteczkę, bo rozwijają się na niej bakterie (a używamy jej rzadko, więc mają dużo czasu ;x)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...