Ona Weronika: Trenuje z Mel B

poniedziałek, 10 lutego 2014

Trenuje z Mel B

poniedziałek, 10 lutego 2014
Ewa Chodakowska już mi  się znudziła, a tutaj w zależności od energii i samopoczucia danego dnia, mogę sobie włączyć dowolny trening Mel B.
Mel nie jest nudna, a jej ćwiczenia, każde trwa 1 minutę, przyznaję, że czasami nie daje rady już w połowie, albo opuszczam jakieś ćwiczenie.
Efekt ten sam albo lepszy, czuć jak mięśnie pracują, organizm dotleniony (oddychanie), tętno przyspieszone, no i ta radość i satysfakcja ;),  nic tylko ćwiczyć.
A już niedługo wskoczyć w szorty, spódniczki i bikini.




Trenuje codziennie od 4 lutego, czyli prawie tydzień, mam nadzieje, że uda mi się wytrwać i tak szybko się nie poddam ;).
Trening całego ciała + brzuch + pośladki = ciało idealne
Nie chce schudnąć, a tylko wyrzeźbić ciało i mieć płaski brzuch.

Nie wiem czy widzieliście nową ofertę Biedronki akademia formy, bardzo bogata i dla każdego, a po tym jak aniamaluje przypomniała post o hula hop, kusi mnie, żeby sobie kupić, a pamiętam jak miałam takie zielone w dzieciństwie;). Może się nauczę kręcić i będę miała piękną talię ? ;)

PS. to rozkładam matę i odpalam filmiki, najlepiej trenuje mi się wieczorem, a wam ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...