Ona Weronika: Studio poduszka - fotograf Bydgoszcz

poniedziałek, 24 lutego 2014

Studio poduszka - fotograf Bydgoszcz

poniedziałek, 24 lutego 2014
Studio poduszka reprezentuje, i fotografie wykonuje Pani Dorota Wilczyńska- Sztyma.
Już wczoraj pokazywałam wam, nasze wspólne dzieło, ale to dziś opowiem o samym studio, sesji i nie tylko.
Kobiet w tym zawodzie jest zdecydowanie za mało, bo Pani Dorota jest dopiero drugim fotografem kobietą, którą poznałam.

Skąd dowiedziałam się o studiopoduszka ?
Pewnie z internetu (wyszukiwarka), już rok temu potrzebowałam zdjęć do dyplomu, do spotkania nie doszło, ale kontakt pozostał w postaci polubienia studia na facebook.

Któregoś grudniowego dnia Pani Dorota zorganizowała na swoim fanpage konkurs, polegający na doradzeniu, co mogłaby zmienić na swojej stronie i jak jeszcze może rozreklamować swoją stronę.

Napisałam swoją opinię, ale nie spodziewałam się, że wygram nagrodę, którą była sesja zdjęciowa (kobieca). Radość i emocje nie do opisania :).

Sesja po wcześniejszym umówieniu odbyła się 9 stycznia o 10 i trwała 3 godziny.
Dodam, że była to moja pierwsza profesjonalna sesja.
Na początku wizażyska Pani Kamila wykonała mi makijaż, później przymierzyłam kilka ciuszków, żebyśmy wybrały odpowiednią stylizację.


Fotograf kobieta, nie tylko inaczej patrzy, na tą drugą kobietę ;), ale też ja czułam się mniej skrępowana.
Studio jest bardzo małe, ale odpowiednio zaopatrzone, można je też wynająć.

To co podoba mi się w pracy fotografa, to to, że potrafi uchwycić moment, chwilę, emocję.
Jeśli wydaje wam się, że zdjęcia może robić każdy, to tak, ale nie profesjonalne.
Tutaj nie tylko trzeba mieć talent, trzeba znać się na oświetleniu, ustawieniu, doborze kolorów, na obróbce i retuszu kończąc.

A przede wszystkim, trzeba być otwartym i umieć rozmawiać z ludźmi.

Pani Dorota ze studiapoduszka, posiada te wszystkie cechy, a do tego jest mamą i prowadzi warsztaty fotograficzne dla mam.

Polecam zapoznać się z galerią praca i ofertą klik studia, które mieści się w centrum Bydgoszczy na ulicy Gdańskiej 60, ale od kwietna zostanie przeniesione na 11 listopada 8.


Polecam każdemu, nie tylko Panią Dorotę i jej ofertę, ale też taką sesje, a tych wybór jest ogromny.
Nie masz pomysłu na prezent ? Podaruj bliskiej osobie sesję zdjęciową, niesamowite przeżycie i pamiątka na całe życie.

W czasie sesji fotograf wykonuje kilkadziesiąt ujęć, z czego wybiera się najlepsze, a w efekcie otrzymuje się 10 obrobionych zdjęć. Czas oczekiwania w zależności od terminów do 2 tygodni.
Koszt takiej sesji, to od 150 do 300 zł (z makijażem lub bez).

1 komentarz:

  1. Również serdecznie polecam Panią Dorotę! Byłam w zeszłym miesiącu na kobiecej sesji zdjęciowej i nigdy bym nie pomyślała, że mogę aż tak pięknie wyglądać. Razem z mężem byliśmy zachwyceni zdjęciami. Pełen profesjonalizm i super atmosfera, na pewno tam jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...