Ona Weronika: Dorota was urządzi

środa, 22 października 2014

Dorota was urządzi

środa, 22 października 2014
Jak dobrze, że lubię TVN Style na fb, bo inaczej nie wiedziałabym, że w nowym sezonie jest taki program.
Do tego ma najładniejszą, i najlepszą prowadzącą jaką kiedykolwiek oglądaliście. Uwielbiam tematykę DIY i wnętrza, gdybym mogła sobie na to pozwolić zmieniałabym stylizację przynajmniej z każdą porą roku.

Dorota was urządzi

Program można oglądać online na player.pl, tylko szkoda, że nie ma wszystkich odcinków, na żywo na tvnstyle można oglądać w sobotę o 16.20.


Dorota, widzę, myślę chyba ją znam, ale czy to na pewno ona ? Tak ! Córka Katarzyny Grocholi i żona Adama Sztaby. Piękna, zdolna i utalentowana, prowadzi bloga dorotaszelagowska.pl, polecam obejrzeć wszystkie filmiki i pomysł.

Jedną z wad programu jest to, że trwa niecałe 30 minut, a marzeniem prawie każdego jest dostać się do niego. To ostatnie do końca października można częściowo spełnić wysyłając swoje zgłoszenie tutaj.
Ja za chwilę to zrobię, bo nawet jeśli mam małe szanse, to warto próbować.

Zdradzę wam jeszcze mój mały sekret, w poprzednim sezonie, wysłałam zgłoszenie do Bitwy o dom, dostałam telefoniczne zaproszenie na casting do Warszawy, ale ostatecznie nie udało mi się przekonać do udziału brata. A nie wiedziałam, że sama też mogę, podobnie jak doktor Łukasz, który wygrał mieszkanie.

Oglądacie programy o urządzaniu wnętrz, mieszkań ?

PS. mam nadzieje, że program "Dorota was urządzi" awansuje do TVN

Kiedyś pisałam też o programie Nasz nowy dom, pod wpisem komentarze budowlańców niedowiarków ;).
Lubiłam też oglądać Dekoratornia, ale oni przenieśli się na płatny kanał.

Polecam też bloga i autorkę designyourlife.pl, Alina jest z wykształcenia architektem wnętrz i bardzo dobrze, że dzieli się z nami swoimi pomysłami i inspiracjami.

11 komentarzy:

  1. Też lubię ten program. Dorota rzeczywiście śliczna i jak oglądałam ją w Mieście Kobiet to jest to na prawdę mądra i fajna babka. Lubię ją.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie programy, a o tym nie miałam pojęcia! Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A za udział trzeba płacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział w programie jest bezpłatny, aż wstyd się przyznać ale nie oglądałam jeszcze nowego sezonu :).

      Usuń
  4. A czy trzeba zapłacić za te wszystkie nowe meble , dodatki itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa. Bo chciałabym się zgłosić, ale boje się kosztów.

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem ciekawa czy jest bezpłatny

    OdpowiedzUsuń
  7. A podczas urządzania można oglądnąć świetne filmy za darmo na https://filmyzlektorem.pl/

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...