Ona Weronika: Michalak Katarzyna ,,Przepis na szczęście''

wtorek, 15 października 2013

Michalak Katarzyna ,,Przepis na szczęście''

wtorek, 15 października 2013
To kolejna książka tej autorki, którą przeczytać można w jeden wieczór.
,,Bezdomna'' nadal jest w moje pamięci, ,,Przepis na szczęście'' widziałam na blogu Pani Kasi.




Recenzji nie czytałam, bo koniecznie chciałam ją mieć i przeczytać sama :).
Jakież było moje zaskoczenie, że ta książka, to prawie same przepisy na smakołyki.

Cztery krótkie opowiadania, to dla mnie zdecydowanie za mało, aczkolwiek historie każdej kobiety bardzo piękne i wydawałoby się, że toczą się obok nas.
Losy bohaterek, można poznać w pozostałych książkach autorki.

Książka, bardzo dobrze i czytelnie napisana, niemalże 300 stron z czego ponad połowa to przepisy, na potrawy kuchni polskiej, ciasta i desery, które dobrze znamy, czasami pod innymi nazwami.

Gotowanie z tą książką, to będzie sama przyjemność, sama zanotuje sobie przepisy na serniki i murzynka (wiadomo słodkości mi tylko w głowie ;)). Dlatego lepiej trzymać ją w kuchni, a nie w biblioteczce.
Ja książkę oddam do biblioteki, ale gdyby ktoś chciał mi ją podarować to się nie obrażę.

Przepisy na potrawy kuchni polskiej, można było też znaleźć m.in. w ,,Dom nad rozlewiskiem'' Małgorzaty Kalicińskiej.

PS. ta książka może być doskonałym prezentem dla mamy lub babci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...