Ona Weronika: Grochola Katarzyna ,,Trochę większy poniedziałek''

czwartek, 24 października 2013

Grochola Katarzyna ,,Trochę większy poniedziałek''

czwartek, 24 października 2013
Jednym słowem doskonała !.
Uwielbiam czytać książki Pani Kasi, autorka ma bardzo ładną stronę grochola.pl.

Mój pierwszy raz zaczęłam oczywiście od ,,Nigdy w życiu'' lektura może nie dla nastolatki, ale z happy endem. Najlepszy film i obsada na podstawie książki, inne nie były już tak dobre, przynajmniej dla mnie.
A dalej to już czytałam wszystko i nadal mam nadzieję tak będzie.

W twórczości Pani Kasi lubię lekkość i autentyczność, oraz sporą dawkę dobrego humoru.
W sumie nie ma się czemu dziwić Pani Kasia to fajna babka, z dystansem i humorem, udowodniła to m.in. występując w ,,Tańcu z gwiazdami''

W pierwszej powieści sporo jest autorki, swoją drogą mówi się, że debiutanckie powieści są najbardziej osobiste.



Jaka jest ta najnowsza ?
Cudowna, nie spodziewałam się takiego środka, bo to zbiór krótki zabawnych historyjek z życia.
Niemal przy każdej się śmiałam, jest ich 55 czyli tyle powodów aby się uśmiechnąć.
Zaczynasz czytać jedną a już przechodzisz do następnej, bo to tylko kilka stron.

To zbiór felietonów ? lub tekstów o tym jak napisać felieton, jest wesoło, z tego co wiem to Pani Kasia piszę nadal do gazet.
Chcę więcej takich babskich książek :).
Gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...