Ona Weronika: Katarzyna Michalak ,,Bezdomna''

poniedziałek, 22 lipca 2013

Katarzyna Michalak ,,Bezdomna''

poniedziałek, 22 lipca 2013
Jestem w mojej bibliotece, przeglądam nowości, wpadła mi w oko okładka, tytuł, gdzieś już ją widziałam ?, a to u  Kasi na blogu, Pani z biblioteki mówi, że przeczytała w jeden wieczór i ja też tak zrobiłam..

 Coś te literki z okładki źle wykonane, bo się ścierają.

  Zaczyna się jak bajka o dziewczynce z zapałkami , jest wigilijny wieczór, kobieta bez dachu nad głową, pojawia się kot, kobieta... i zaczyna się spowiedź.
Przeczytałam i nadal o niej myślę, a to dobrze świadczy o książce, niezwykle poruszająca i wzruszająca, przyznaje łezkę pod koniec uroniłam.
Historia jak najbardziej współczesna, chociaż wymyślona (mam nadzieję), ale właśnie coś takiego może przydarzyć się każdej z Nas.
Narracja trzy osobowa, wystarczył jeden ludzki błąd, aby młoda 30- sto letnia kobieta, straciła sens życia.
Porusza niezwykle ważne tematy problem bezdomności, choroby, macierzyństwa, jednak nie spodziewałam się, że się tak skończy, to nie tak miało być, szczęśliwe zakończenie było tak blisko.

Chcę więcej, na pewno jeszcze coś przeczytam tej autorki teraz zacznę od bloga katarzynamichalak.blogspot.com, może dowiem się dlaczego historia ma miejsce również w Bydgoszczy ?

Podsumowując, nic dodać, nic ująć, polecam.

Tylko szkoda, że książki nie są tak popularne i  reklamowane jak płyty czy filmy. 
Wtedy poruszane problemy mogłyby dotrzeć do większego grona czytelników.

Od  25 lipca można będzie kupić książkę w sieci sklepów Biedronka, czyli mały sukces :)




2 komentarze:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...