Ona Weronika: Ciasto tortowe z malinami i galaretką

piątek, 26 lipca 2013

Ciasto tortowe z malinami i galaretką

piątek, 26 lipca 2013
Lato wszędzie, oszalało zwariowało, a ja zawsze mam ochotę na biszkoptowe ciasta z kremami :) i orzeźwiającą galaretką.

Biszkopt upiekłam mój ulubiony z tych przepisów to nr 3.
Tym razem użyłam gotowego kremu, jeśli masz dużą blachę i pieczesz biszkopt z 6 jaj, to lepiej kup 2 kremy do tortów.
Do zalania owoców użyłam 3 galaretek malinowych rozpuszczonych w mniejszej ilości wody czyli 1 l.
Potrzebne będą jeszcze maliny, prosto z krzaka lub targu :)


Biszkopt przekrój na 2 równe placki i nasącz np. wodą z cytryną. 
Przygotuj krem wg instrukcji na opakowaniu, podziel na 2 cześć, jedną rozsmaruj na dolnym biszkopcie, przykryj, górnym i powtórz czynność.


Rozłóż maliny i zalej tężejącą galaretką.


A teraz to już możesz się zajadać tym kremowym ciachem.


Smacznego.


4 komentarze:

  1. Cykoria ma wyśmienite kremy, a jej wyroby kosztują śmiesznie mało. Uwielbiam malinowy- nadziewam nim torty dla Nadii. A próbowałaś panierkę Cykorii? Genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że tanie, ale wolę krem z Dr Oetker lub Gellwe, a panierka -czytam składy i nie wszystko mi odpowiada, najzdrowsza panierka, to samodzielnie zmielona bułka tarta lub płatki kukurydziane.

      Usuń
  2. smakowicie wygląda :)
    obserwacje ?
    zapraszam do mnie, nowy post : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...