Ona Weronika: Tapeta na pulpit

środa, 3 września 2014

Tapeta na pulpit

środa, 3 września 2014
Co masz na pulpicie ? Dobra przyznam się ja zwykle bałagan :), ale w tle, różnie z tym bywało, czasami umieszczałam tam gotowca Windows. Innym razem jakieś zdjęcie, ale z czasem przestało mi to wystarczać, lubię mieć czas pod kontrolą i wiedzieć jaki jest dziś dzień. Dlatego tak spodobały mi się tapety z kalendarzem na każdy miesiąc, że zawsze na nią czekam. W tym wpisie, chcę wam pokazać skąd takie tapety pobrać.


Mistrzynią grafiki i tapet jest Paula z onelittlesmile.pl, co miesiąc zaskakuje nas nową grafiką, tłem i motywem przewodnim. Chociaż nie zawsze trafia w mój gust kolorystyczny, to uwielbiam te tapety i mam je na swoim pulpicie już od kilku miesięcy. Dodatkowo Paula odważyła się ostatnio na zmianę szablonu, na bardziej nowoczesny i piękny.

To nie jedyne miesce gdzie możecie pobrać tapetę, znam jeszcze dwa blogi.
bluespoon.pl blog kulinarny z pięknymi fotografiami, które autorka wykorzystuje do tworzenia tapet, niestety ta aktualna jeszcze nie powstała.
rudomi.pl blog o kotach, tak !, to najzabawniejszy blog 2012 radia zet. Uwielbiam patrzeć na te piękne rudzielce i zazdrość, że moje nie są tak duże. Ale moje mieszkają w innych warunkach i jedzą tylko kocie chrupki, a nie mięcho. Do tworzenia tapet autorka wykorzystuje zdjęcia swoich kociaków, niestety ta aktualna tapeta, też nie jest gotowa.

To jak zmieniacie tapetę, a może znacie jeszcze jakieś miejsca w sieci gdzie można pobrać ciekawe i oryginalne tapety ?

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...