Ona Weronika: Muffinki różowe z kisielem

piątek, 19 września 2014

Muffinki różowe z kisielem

piątek, 19 września 2014
Uwielbiam szukać nowych smaków i przepisów, zwykle jest tak, że zaświta mi jakaś myśl i już pytam wujka google, czy zna taki przepis. Większe zaufanie mam do blogerów, moje ulubione blogi zobaczycie w poprzednim wpisie. Ale nic nie mam do serwisów z przepisami, chociaż tam łatwo o pomyłkę czy literówkę.
Udało się, google znalazł przepis na muffinki barwione kisielem, bo barwników spożywczych jeszcze nie dane mi było testować, ale może kiedyś ? Wiosenna, a nie jesienna stylizacja i cukierkowy wygląd ;).


Przepis na 12 muffinek z doradcasmaku.pl
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 szklanka mleka
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 opakowanie różowego kisielu (ja miałam żurawinowy)
Zasada wykonania taka sama jak przy wszystkich muffinach, osobno mokre składniki, osobno suche mieszamy. Te mokre do tych suchych dodajemy i łyżką mieszamy, a później do foremek nakładamy.
Pieczemy 20 minut w 200 *C.
Smacznego !


PS. musiałam ugryźć :) żeby pokazać kolor i strukturę.
A na wierzchu stopiona w kąpieli wodnej biała czekolada z odrobiną mleka i perełki cukrowe.

1 komentarz:

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...