Ona Weronika: Gym Break czyli Gaś i Kępka

poniedziałek, 1 września 2014

Gym Break czyli Gaś i Kępka

poniedziałek, 1 września 2014
Jestem leniwa, tak czas to sobie powiedzieć i napisać.
Pierwszy dzień nowego miesiąca, to dobry czas, żeby znowu zacząć trenować i czuć się lepiej.
Mata jest, nawet dwie, topy sportowe 3 jak nie 4 ;), leginsy i buty, które leżą i czekają.
I nawet już się komuś spodobały, najpierw sznurówki, a później one same, ale kotek już śpi gdzie indziej, a buty były dziś na moich stopach.




Bo odkryłam nowy kanał na youtube, to tak przy okazji oglądania Pytania na śniadanie, kiedy nie było Dzień dobry tvn. Tam oczywiście Pani Bojarska-Ferenc krytykowała wszystkie fit blogerki i tą jedną szczególnie, wiadomo o kogo chodzi. W materiale przed dyskusją pokazano Kasię Kępkę, znaną prezenterkę, która teraz wygląda naprawdę fit i trenuje z profesjonalnym modelem, trenerem :). (oglądałam top model)

Zrobiłam 20 minutowy trening i jestem zaskoczona, chcę więcej i już mi się podoba profesjonalne podejście i filmiki. Sami zobaczcie na youtube i facebook.

Obym wytrwała i ćwiczyła/trenowała chociaż co drugi dzień, w przypływach energii może codziennie ;), 3majcie kciuki.

A wy z kim trenujecie, a może polecacie jakieś fit blogi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...