Ona Weronika: To był wrzesień

wtorek, 30 września 2014

To był wrzesień

wtorek, 30 września 2014
Wrzesień - jesień, ptaki odlatują do ciepłych krajów, liście lecą z drzew i jest zimno.
A wtedy najlepiej sprawdza się kubek kakao i coś słodkiego ;).
Lubię to podsumowanie, bo wiem co zrobiłam, i z czego mogę być zadowolona, a co jeszcze muszę poprawić. We wrześniu zamieniłam się prawie w słodką blogerkę kulinarną :).


Wszystkie przepisy na ciacha znajdziecie tutaj, cały czas się uczę trudnej sztuki jaką jest fotografia kulinarna i nigdy nie jestem w pełni zadowolona z efektu, bo taka już jestem :).
Napisałam wam też o moich ulubionych blogach kulinarnych, czyli pięknie się złożyło. Zamierzam kontynuować temat i pokazać wam inne blogi.
Najpopularniejsze wpisy na blogu nadal w panelu bocznym, a tam m.in. misie.
Pierwszego września zaczęłam też ćwiczyć trenować z Gaś i Kępka, ale różnie mi to szło, raz codziennie, innym razem tydzień przerwy, wczoraj i dziś zrobione.

A teraz, to co znam z innych blogów, czyli polecane wpisy innych
  • Ania dała nam cenne rady jak chodzić na obcasach.
  • Nishka dołączyła do fajnej akcji z serduszkami klik.
  • Alina zmieniła swojego bloga designyourlife.pl w coś pięknego :)
  • Olfaktoria zdradziła sekret sklepów i powiedziała nam jak i czym pachną.

To tyle, a co u Was ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...