Ona Weronika: Sylvia Day ,,Płomień Crossa''

czwartek, 22 sierpnia 2013

Sylvia Day ,,Płomień Crossa''

czwartek, 22 sierpnia 2013
Godzina późna, czas na wpis dla dorosłych :)


Książkę wygrałam w konkursie na Facebook, pierwszej części ,,Dotyk Crossa'' nie czytałam.
Teraz przeczytałam sobie recenzję na blogu Ale książka !.

Co myślę i czy mi się podobała ?

Zdecydowanie słownictwo w niej użyte, jest ostrzejsze niż w przypadku trylogii o Greyu.
Swoją drogą to ciekawe, że erotyki nie mają oznaczeń +18 lub tylko dla dorosłych, a filmy tak ;).

Brak powtórzeń i krótkie rozdziały sprawiają, że czyta się ją o wiele lepiej.
Ale historia się powtarza, znów mamy do czynienia z zabójczo przystojnym i bogatym człowiekiem, imieniem Gideon (?!) oraz piękną Evą.
Oboje mieli trudne dzieciństwo, chodzą na terapię i kochają się niemal codziennie :).

Jak opisać tę powieść w kilku słowach ? To czyste szaleństwo, pożądanie i pikantny seks.
Jest jedna nowość która odróżnia ją od Greya, to wątek o przyjacielu (geju/biseksualnym) głównej bohaterki.
Tajemnica, śmierć, rozpacz, strata, a w końcu wieczna miłość ?
Tego nie możemy być pewni, bo nie wiadomo co wydarzy się w ostatniej części ,,Wyznanie Crossa''

Czy polecam, zależy co kto lubi :) moda na powieści erotyczne pomału chyba się kończy, a ja jednak chciałabym przeczytać, tą kolejną część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...