Ona Weronika: Richard Paul Evans "Zegarek z różowego złota"

poniedziałek, 21 lipca 2014

Richard Paul Evans "Zegarek z różowego złota"

poniedziałek, 21 lipca 2014
Muszę się przyznać, a może nie powinnam, bo był to dopiero mój pierwszy raz z książką tego autora.
A podobno on taki popularny i napisał już sporo klik. O jej wyborze zadecydowała nie tylko tytuł, ale też format i liczba stron, bo pomyślałam, co jak mi się nie spodoba ?. Ale stało się zupełnie inaczej, bo mam apetyt na więcej.

Zegarek z różowego złota


Lubię przenosić się w czasie, tutaj o ponad 100 lat, i już wyobrażam sobie te miejsca, stroje i ludzi.
Historia bardzo piękna i romantyczna, ale też trochę dramatyczna. Niesamowite hobby głównego bohatera, to kolekcjonowanie zegarów, a ten tytułowy, niezwykle cenny działa na wyobraźnie.
Czytało się lekko i przyjemnie, tak naprawdę można by przeczytać ją w jeden wieczór, polecam.

evans
Misja 1 książka na tydzień ma się dobrze :), ale teraz czeka mnie, mam nadzieje przyjemność czytania 3 tomów Cukierni pod Amorem i już się nie mogę doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...