Ona Weronika: Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Cukiernia pod Amorem" Zajezierscy

niedziela, 3 sierpnia 2014

Małgorzata Gutowska-Adamczyk "Cukiernia pod Amorem" Zajezierscy

niedziela, 3 sierpnia 2014
To pierwszy tom bestsellerowej sagi o pięknych, ale trudnych czasach dla Polski.
Powieść wydana w 2010, a ja dopiero ją czytam, jeśli jakaś książka chociaż w odrobinie ma coś wspólnego z gotowaniem i jedzeniem, ja muszę to przeczytać.
Jaka jest cukiernia ? Magiczna.




Jeszcze tak tytułem wstępu dodam, że autorka jest prywatnie żoną reżysera serialu Ranczo :).
Po przeczytaniu chociaż jednego tomu cukierni, aż chciałoby się żeby i ona została zekranizowana.

Już wcześniej pisałam, że lubię przenosić się w czasie, a tutaj historia Zajezierskich zaczyna się już w 1855 roku, kończy w 1902 (tom 1). Do tego sprytnie przeplatana jest z współczesnością, a mianowicie 1995 rokiem, gdzie poznajemy rodzinę Hryciów.
To obecni właściciele cukierni pod Amorem, która przed wojną nosiła nazwę pod Aniołem.
Jak już wspomniałam wszystko w tej historii jest magiczne, opisy, jak i same postacie.
Pełno w niej zagadek, trochę miłości, bogactwa i nieślubnych dzieci.
Chociaż pierwszy tom ma prawie 500 stron, czyta się go szybko i przyjemnie, ale ja na każdy daje sobie minimum tydzień, myślę że to dobry czas :)
Obecnie już prawie kończę drugi tom.

A wy co dobrego czytacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...