Ona Weronika: Filmy o miłości z tv (grudzień)

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Filmy o miłości z tv (grudzień)

poniedziałek, 15 grudnia 2014
Nie wiem, jak ja to robię, ale często zupełnie przypadkiem włączam telewizję w odpowiednim momencie i trafiam na super film. To nic, że są to filmy, które premierę miały kilka lat temu. W moim przypadku istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że ich nie widziałam. Powód do kina nie chodzę, a nowości nie śledzę na bieżąco i nie oglądam filmów online na laptopie. Jednak nadal lubię sobie usiąść na kanapie czy nawet się położyć i wygodnie oraz spokojnie oglądać film. Najlepiej jak emitowany jest w tvp, bo wtedy nikt ani nic nie przerywa mi tej przyjemności, a film późno w nocy przed snem jest dla mnie lepszym relaksem niż czytanie książki.
Miłość i inne używki więcej

Na pewno, być może więcej

Ostatnie wakacje więcej

Miałam pisać kilka słów pod każdym z nich, ale to bez sensu, bo każdy z nich jest wart obejrzenia.
Łączy je interesująca historia, miłość i piękni aktorzy, a także to magiczne coś, że nie potrafisz długo o nich zapomnieć.

Znacie te filmy oglądaliście w kinie czy tv, a może online ?

4 komentarze:

  1. Oglądałam wszystkie, każdy jest warty polecenia :) Lubię komedie romantyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zostałaś nominowana do "Liebster Blog Award 2014" - lista pytań u mnie na blogu: http://beauty-haare.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak - teraz filmy o miłości to to co jest mi potrzebne bo kipię jadem

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...