Ona Weronika: Internet w Play będę twoją ex

wtorek, 10 grudnia 2013

Internet w Play będę twoją ex

wtorek, 10 grudnia 2013


5 lat działania bez zarzutu, internetu play, nic nie wskazywało na to, że przestaniemy się lubić.
Do wczoraj kiedy to nagle bez poprzedzającej informacji, SMS.
Wykorzystałeś już 100% miesięcznego limitu szybkiej transmisji danych.Dalszy transfer odbywa się z prędkością do 16 kb/s.



Serio ?! i jak ja mam sobie niby teraz dokupić, kolejne GB, ta prędkość sprawia, że mogę sobie pomarzyć, że cokolwiek mi się wczyta.

Dlatego o pomoc poprosiłam brata, inaczej musiałabym biec do salonu, albo dzwonić do obsługi klienta.
Co i tak dzisiaj uczyniłam, kiedy to po 24 h usługo nie została włączona, a ja zostałam pozbawiona przez 24 h internetu.
Wcześniej na aktywację nie musiałam czekać nawet godziny.

Nie korzystam dużo, bo przez 5 lat miałam umowę dla studentów na 12 miesięcy i za 5 gb, płaciłam 39 zł.
Aż, zrezygnowałam na wakacje, bo w mojej wsi, wcale nie takiej zabitej, bo turystycznej, nie mogłam się doczekać zasięgu internetu przez 5 lat !

Rezygnacja i wtedy się zaczyna, oni piszą, dzwonią i cię przekonują namawiają i w ogóle cuda, obiecują ale nie zasięg, płaciłaś 39 zł, będziesz 35 zł, no daj się przekonać 25 zł, tu już skłonna byłam zostać, ale i tak musiałabym im zapłacić 75 zł za nic (3 miesiące, bez zasięgu). Podziękowałam.

W tym roku pod koniec września porównałam wszystkie oferty internetu znanych operatorów, i wyszło mi, że play jednak jest najtańszy, ale nie tak dobry jak się okazuje.

Mam ofertę, bez umowy, bo tego szczerze nienawidzę, i jak dobrze, że jeszcze tylko pół roku będę musiała z niego korzystać, jak wcześniej drugi raz nie wywiną mi tego numeru.

19 zł za 2 GB, co też jest lekkim przegięciem.
Podobno Polska ma najdroższy i najmniejszy dostęp do internetu w całej Europie, mam nadzieje, że to się wkrótce zmieni.
Z moich obserwacji wynika, że najlepiej rozwija się Plus, nawet miałam okazję testować, ale nie widziałam różnicy, poza kilkoma złotymi.

Z jakich operatorów czy dostawców korzystacie ? Jaki internet polecacie ?

PS. wpis o internecie miał nie powstać, ale lekko mnie zdenerwowali.

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś internet w play i też parokrotnie wywinęli mi głupie numery. Na szczęście teraz już mam internet w TOYA ;)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...