Ona Weronika: Klinika urody La Belle w Bydgoszczy, Oxybrazja

czwartek, 19 grudnia 2013

Klinika urody La Belle w Bydgoszczy, Oxybrazja

czwartek, 19 grudnia 2013
Możecie mi wierzyć albo nie, mam 25 lat i nigdy nie byłam u kosmetyczki, aż do zeszłego czwartku.
Ale po kolei, tą przyjemność sprawiła mi redakcja Expressu Bydgoskiego, a dokładnie Miasta Kobiet i ich Fanpage, na którym zorganizowano konkurs mikołajkowy..
A, że chętnych było mało, to wygrałam voucher do kosmetyczki o wartości 200 zł.
Klinika urody La Belle , mieści się w nowym budynku Dworcowa 13.
Cały budynek robi spore wrażenie i jest niezwykle elegancki, mieści się w nim sporo gabinetów, stomatolog, lekarz, fryzjer, a na samym końcu z drugiej strony od podwórza właśnie klinika urody.


Wiedziałam, że chce zrobić jakiś zabieg na twarz, teraz na szczęście z moją skórą nie mam już żadnych większych problemów.Codziennie myje ją delikatnym żelem, raz albo dwa razy w tygodniu peelingi i maseczka, i oczywiście w razie potrzeby krem

Pani kosmetolog zaproponowała nowoczesny i skierowany dla wszystkich, bezpieczny i skuteczny zabieg złuszczający i odświeżający, jakim jest Oxybrazja.
  • przed zabiegiem kosmetolog oczyszcza skórę twarzy, mycie, tonik i osuszanie
  • wykonywany dość głośnym urządzeniem
  • z głowicy wydmuchiwane jest zimne powietrze z solą fizjologiczna (dla zmarzluchów kocyk)
  • zabieg wykonywany jest z tyłu głowy, zaś ja leżałam sobie wygodnie na kosmetycznym łóżku, nad biustem miałam założone pareo, a na włosach opaskę, na oczy nakładane są waciki które przytrzymują okulary, aby sól się do nich nie dostała, kiedy czas na nos, zabezpiecza się też dziurki nosa
  • kosmetolog zaczyna od czoła i przesuwa głowicą w różne strony kilkukrotnie
  • następnie przystępuje do masażu twarzy i szyi oraz dekoltu (bardzo przyjemny, a nawet dla mnie rozśmieszający :))
  • dodatkowo gratis oczyściła mi nos z zaskórników
  • na zakończenie nakładana jest zimna maska algowa, która szybko zastyga i ściągana jest w całości
  • na koniec kolejny zabieg pielęgnacyjny, tonik i krem
  • cały zabieg trwa 1,5 godziny
  • kosztuje 200 zł
  • dla kobiet i mężczyzn, nie ma praktycznie żadnych przeciwwskazań
Salon bardzo czysty i elegancko urządzony, a z głośników w suficie brzmiała świąteczna muzyka, kiedy zaś po zabiegu skorzystałam z toalety, ta również zaskoczyła mnie czystością i zapachem.

Od Pani kosmetolog dostałam ulotkę z cennikiem, oraz na tematy Oxybrazji, a także próbkę kremu Dr Bettler.

Z ofertą salonu można zapoznać się na stronie  lub na facebook.com

Polecam każdemu takie przyjemności, u mnie efektu może wielkiego nie widać, bo ja dbam o moją skórę regularnie.
Kto nie ma jeszcze prezentu dla kobiet, może kupić voucher podarunkowy, w salonie są również zabiegi dla panów.
A makijaż dzienny kosztuje 50 zł, zaś depilacja całych nóg 90 zł, dlatego myślę, że nie są to jakieś wygórowane ceny za takie luksusy :).

3 komentarze:

  1. Warto od czasu do czasu udać się na tego typu zabiegi. Najłatwiej oczywiście, gdy mamy sprawdzony i ulubiony salon, gdzie kosmetyczki zawsze doradzą. W innym przypadku pozostaje sugerować się zdaniem innych i szukać opinii w internecie. :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię kiedy tu jesteś, a jeszcze bardziej kiedy coś piszesz, dziękuje :* i zapraszam częściej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...